מכבי ראשון לציון מול מכבי חיפה עם קרופורד (מנהלת ליגת העל)
צוללים. קרופורד ממכבי ראשון לציון מול מכבי חיפה (מנהלת ליגת העל)

מכבי ראשון לציון צוללת: גם צביקה שרף יודע "זה מה יש"

פיטורי שמוליק ברנר ומינוי צביקה שרף הוותיק לא הביאו לשינוי המיוחל, אם מכבי ראשון לציון תנצל מירידה זה רק כי יש גרועות ממנה

פורסם בתאריך: 8.5.18 13:25

למאמן הכדורסל צביקה שרף יש רזומה ענק של תארים, אימון קבוצות בישראל ובאירופה, הישגים, ידע ומקצועיות. לשמוע אותו אומר בסיום משחק ההפסד של קבוצתו מכבי ראשון לציון  92:79 למכבי חיפה האחרונה בטבלה, "זה מה יש", בעצם אומר הכל על מצבה העגום של קבוצתו הכתומה.

ואכן, עונה קשה עד איומה עוברת על מכבי ראשון לציון, שרק לפני שנתיים הייתה האלופה, חילופי מאמנים לא הועילו וגם לא חיזוק מרשים בדמותו של קית' לנגפורד. בתום המחזור ה-29 ממוקמת ראשל"צ תשיעית בליגה עם מאזן דל של 11 ניצחונות בלבד מול 19 הפסדים העונה.

המשמעות: הקבוצה של צביקה שרף שסופרת ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, קרובה עכשיו הרבה יותר לסכנת ירידה מוחשית מאשר להיכלל בפלייאוף. אם הקבוצה לא תרד ליגה אומרים יודעי דבר, זה יהיה רק בגלל שיש העונה קבוצות גרועות ממנה.

במשחק מול חיפה, האחרונה בליגה, הציגו שחקני ראשון יכולת ירודה. הם אמנם הוליכו בהפרש בולט, אבל נכנעו ברבע האחרון 33:19 והפסידו. המאמן שרף התייחס לאיבוד היתרון של קבוצתו: "זה קרה לנו גם במשחק נגד נס ציונה. הובלנו ב-20 הפרש ואז התחלנו לשחק לא טוב בהגנה. אני מאוכזב וכועס אבל זה מה יש לצערי".

ביום שישי הקרוב יתקיים משחק מכריע בין שתי השכנות, הפועל חולון תארח את מכבי ראשון לציון, עם מגמות מנוגדות. חולון חייבת לנצח כדי לשמור על המקום הראשון בטבלה אליו חזרה בתום המחזור ה-29 בתחילת השבוע, וראשון לציון חייבת לנצח כדי להינצל מאימת הירידה ואולי אולי – "לקפוץ"  למקום השמיני ולהיכלל בפלייאוף.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר