נועה בנישו הצעירה שחזרה עם מדליית הזהב מאליפות ישראל

שלל מדליות באליפות ישראל לטקוואנדו ללוחמים מראשון לציון

מועדון הטקוואנדו "הלוחם הצעיר" יצא לאליפות ישראל וחזר עם מדליית זהב, כסף וארד

פורסם בתאריך: 27.3.18 11:59

הצלחה מרשימה ללוחמי הטקוואנדו של מועדון "הלוחם הצעיר" ראשון לציון באליפות ישראל לגילאי קדטים ונוער (קטיגוריה B). המתאבקת נועה בנישו זכתה בהישג המרשים ביותר, מדליית הזהב לאחר ניצחון מרשים ב-40 נקודות הפרש במעמד הגמר. סופיה מורוצ'ה, שהתחרתה לראשונה בקדטים בקטגוריית משקל עד 41 ק"ג, ניצחה שתי מתחרות מירושלים בדרכה לגמר. שם, היא התמודדה מול מתאבקת ירושלמית המבוגרת ממנה בשנתיים, הפסידה וזכתה במקום השני ותואר סגנית אלופת ישראל.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

אגם אילני שהתחרה בקטגוריה עד 37 ק"ג, התחיל את הקרב הראשון בצורה חלשה וכבר הגיע להפרש נחות של 15 נקודות לטובת היריב. בסיבוב השני והמסכם הוא התאושש בצורה מרשימה, הצליח להשוות את הקרב ואף לנצח בהארכה ולעלות לחצי הגמר. בשנייה האחרונה בקרב חצי הגמר נוצח אגם מול מתאבק ירושלמי וזכה במקום השלישי.

סופה מורוצ'ה שזכתה במקום השני בקטגוריית המשקל שלה

 

מאיה אליגושווילי שהתחרתה בקטגוריית קדטים עד 55 ק"ג, זכתה אף היא במקום השלישי לאחר שהפסידה בחצי הגמר. בלה מסקליק וטלי נתן זכו במדליית הכסף, לאחר ניצחון בחצי הגמר והפסד בגמר לספורטאיות מירושלים. זה המקום לציין כי בלה וטלי מתאמנות בסניף החדש של "הלוחם הצעיר", שנפתח באחרונה בבת ים.

אגם אילני שחזר עם מדליית הארד

בתחרות השתתפו גם מתאבקי "הלוחם הצעיר" רוני סבלזון ובקר ליאון. בחודש מאי צפויה נבחרת האגודה להשתתף באליפות אוסטריה הפתוחה ברמת G1, אליפות בה ישתתפו נבחרות מיותר מ-30 מדינות עם כ-1,500 מתחרים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר