הפועל ראשון לציון אגודת ראשון למען בלי החיים
"כולם מטורפים על כלבים" השחקנים, הגביע והכלבים (צילום: גבי אלאלוף)

הפועל ראשון לציון קוראת לכם לאמץ כלבים וחתולים

פורסם בתאריך: 26.3.18 14:16

בקבוצת הכדוריד של הפועל ראשון לציון מקפידים להצליח על הפרקט, אבל גם על פעילות למען ועם הקהילה. ה"אדומים" שרחוקים משחק אחד ונקודה אחת בלבד מהבטחת המקום הראשון בליגה הסדירה לראשונה מאז עונת 2006/07, התפנו השבוע מהכנותיהם הקדחתניות לקראת מחזור הליגה האחרון מול מכבי קריית מוצקין לאירוח פעילי "עמותת ראשון אוהבת חיות".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

לאולם ספי ריבלין בעיר הגיעו יו"ר ומייסדת העמותה עופרה רוזנשיין, מתנדבים, בעלי כלבים שאימצו כלבים דרך העמותה, הכלבים המאומצים וכלבה אחת שטרם אומצה, ליסה – ששבתה את לבבות השחקנים ובפרט את ליבו של קפטן הקבוצה, אבישי סמולר.

 

במסגרת הפעילות, השחקנים הוציאו את הכלבים לטיולים קצרים, הצטלמו עמם, ליטפו אותם וכיבדו אותם בשפע חטיפים. בנוסף, השחקנים הצטלמו עם הכלבים וגביע המדינה 2018 לקמפיין אימוץ כלבים וחתולים לצד קריאה לדאוג לחתולי הרחוב בתקופת הקיץ.

התחלה של שיתוף פעולה פורה (צילום: גבי אלאלוף)

בקבוצה מעידים כי "כל שחקני הסגל חובבי כלבים ככלל או בעלי כלבים בפרט, והיה מרגש לראות את הקשר בינם לבין הכלבים וזה כולל את השחקנים הזרים שדיברו עם הכלבים בשפתם ועדיין הכלבים היו קשובים להם לחלוטין".

באגודה מבהירים כי "מדובר בתחילת שיתוף פעולה פורה של הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון ועמותת "ראשון אוהבת חיות", שני סמלים בולטים של העיר, לצד פעילויות מתן בסתר אותן מנהל המועדון לאורך כל ימות השנה. בהזדמנות זו, האגודה קוראת לכלל עם ישראל לאמץ חבר לחיים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר