זוכים באליפות ישראל לג'ודו ממועדון גדולים מבפנים
"גודו נותן לך כלים לחיים", הזוכים באליפות ישראל לג'ודו ממועדון גדולים מבפנים

גדולים מבפנים – 9 ספורטאים זכו במדליות באליפות ישראל בג'ודו

אליפות ישראל בג'ודו שנערכה בשבת האחרונה סיפקה למועדון המקומי לא פחות מ-9 מדליות. שימי עשור מאמן הילדים, "את הכבוד והערכים שבג'ודו אתה לוקח איתך הלאה לחיים"

פורסם בתאריך: 26.3.18 10:56

בשישי האחרון נערך תחרות אליפות ישראל בג'ודו בהיכל העירוני רעננה, כ-15 ספורטאים מראשון לציון התחרו, מתוכם 9 ספורטאים זכו במדליות. ביניהם גם המאמן שימי עשור (37) שזכה במדליית זהב בתחרות "סניור".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

בתחרות זכו גם ילדי ראשון לציון. במדליית זהב זכה אופק סלמן (12) ו- הראל כהן (12), אם לא די בכך היו גם 6 זוכים מהעיר במדליית ארד בגילאי 11-13 ובהם: אייל נחמה , סהר הראל, בר מאור , גילי סער, מאור אלימלך, ואיתי סובולסקי .

כל הזוכים מתאמנים במועדון "להיות גדולים מבפנים" ושימי עשור מאמנם מספר ש"להיות גדול מבפנים אומר שלא משנה מה קורה בחוץ, מה שאתה בפנים זה מה שחשוב. תאמין בעצמך ותצליח. תאמין, תרצה, תשאף למצוינות, תשאף להצלחה, זה גם יקרה. האמונה העצמית, הביטחון העצמי, היא משהו שחייב להתקיים כדי שתוכל להביא הישגים, תחרותיים או אישיים, בספורט ובחיים".

 

עוד מספר עשור,"ג'ודו זו גם פילוסופיה מעבר לספורט. ספורטאי יכול להיות אלוף אולימפי, ספורטאי יכול להיות מאמן של ילדים, ספורטאי יכול להיות גם רק ספורטאי בשביל הכיף שלו. אבל את הערכים של הכבוד, של הכנות והיושר שאתה מרוויח, אתה לוקח איתך גם לחיים הרגילים".

על המימון למועדן בראשותו מסביר עשור, "עד עכשיו לא דאגתי למימון מהעירייה. התחלתי הליכים של פתיחת עמותה, ואני מחכה לתשובה מרשם העמותות. אני מאמין שאחרי החג אני אקבל את האישור וגורמים בעירייה מסרו לי שכשזה יקרה, תגיע גם התמיכה".

ממנהל המועדון, זיו נחמה, נמסר, "ברצוני לברך את הספורטאים שעלו למזרן ונתנו את כל מה שיכלו עם כל החששות וההתרגשות ובכל זאת הצליחו להביא גאווה לעיר. בעיקר ברצוני לשבח את ההורים שמלווים אותם לאימונים ולתחרויות המאוד לא פשוטות עם המון סבלנות וסובלנות". עוד ביקש להוסיף, "ברצוני להודות לחברי היקר, המשנה לראש העיר, דורון אוזן שמסייע רבות למועדון במהלך השנה האחרונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר