זכיה שלישית בארבע השנים האחרונות (צילום: עמית שיסל, באדיבות איגוד הכדוריד)

עידן מימון – "כולם יודעים שראשון אדומה"

זוכת הגביע הטרייה חגגה אמש כשניצחה בדרבי את מכבי ראשון לציון, עידן מימון הוסיף לרשימת התארים הלא נגמרת שלו גם גביע כמאמן ראשי

פורסם בתאריך: 14.3.18 11:23

"כולם יודעים ש'ראשון' אדומה!", אמר המאמן עידן מימון שסיכם במשפט אחד את זכיית קבוצתו הפועל ראשון לציון בגביע המדינה לאחר ניצחון בדרבי הגמר על מכבי 25:28. זו הזכייה ה-16 של הקבוצה בגביע המדינה, יותר מכל קבוצה אחרת.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

המאמן המאושר מימון קבע בזכייה הזו גם שיא אישי מדהים –  ל-12 הזכיות שלו כשחקן פעיל ולזכייה אחת נוספת כמאמן-שחקן, נוספה עתה זכייה בגביע כמאמן ראשי. סה"כ סופר מימון 14 גביעי מדינה! הפועל ראשון לציון היא הקבוצה הטובה העונה בליגת הכדוריד, ומוליכה את טבלה הליגה בבטחה. יחסי הכוחות אמנם נטו לטובתה טרם שריקת הפתיחה, אבל לדרבי כידוע, חוקים משלו.

הפועל הוליכה בכל שלבי המשחק בהפרש שערים קטן שבשיאו הגיע לארבעה שערים, 21:25 בדקה ה-50. באותה דקה מכבי החטיאה פנדל לאחר עצירה מרשימה של השוער המחליף של הפועל מושיקו אלימלך ואז – כשנראה היה הפועל בדרך הבטוחה לניצחון, התאוששו שחקני מכבי וצימקו את התוצאה בהדרגה. מכבי כבר ניצבה בפני שיוויון דקה וחצי לסיום אבל החמיצה, והפועל כבשה עוד שני שערים מהירים בדרך לניצחון ולזכייה בגביע.

 

הקבוצה הטובה ביותר רוצה עכשיו גם אליפות. (עמית שיסל, באדיבות איגוד הכדוריד)

להפועל הייתה זו זכייה שלישית בארבע השנים האחרונות, כאשר בשנה שעברה היא נוצחה בגמר ע"י מכבי ת"א לאחר הארכה. "בכיתי אחרי ההפסד ההוא, והבטחתי לעצמי ולחברים שבשנה הבאה אנחנו זוכים. אני שמח שעמדתי בהבטחה שלי", אמר בסיום דניאל שקלים, מכוכבי הניצחון של הפועל.

מאמן הפועל עידן מימון סיכם ההתרגשות, "יש לי חברה של גברים, קבוצה מציינת. מכבי הייתה יריבה קשה מאוד וכל הכבוד להם. אני גאה בבחורים שלי שלא הירפו והתעלו בעיקר בדקות קשות".

מאמן מכבי סער פרנקל, "עצוב לי מאוד. לא נעים להפסיד תואר אבל השחקנים שלי עשו מעל ומעבר. חסרנו מבור עמוק של פיגור משמעותי, ויכולנו גם להשוות. לא הלך וכל הכבוד להפועל".

ומה הלאה? בשישי הקרוב חוזרים למשחקי הליגה. הפועל רוצה דאבל כמובן ומכבי, האלופה היוצאת להזכירכם, תעשה עכשיו הכל כדי לזכות שוב באליפות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר