יתקיים בבית מכבי ויסתיים במסיבה בלייב פארק. המונדיאל של התיכונים

אליפות העולם לתיכונים בקטרגל יוצאת לדרך בראשון לציון

500 בני נוער, בנות ובנים, מ-14 מדינות ברחבי העולם הגיעו לראשון לציון, להשתתף באליפות העולם לתיכונים בקטרגל

פורסם בתאריך: 12.3.18 15:46

החל ממחר, יום שלישי, תתקיים בראשון לציון לראשונה בישראל, אליפות העולם לתיכונים בקטרגל. 500 בני נוער מ-14 מדינות ברחבי העולם הגיעו לאליפות שמתקיימת אחת לשנתיים. באליפות מתקיימים שני טורנירים בו זמנית, אחד לבנות ואחד לבנים. המדינות שישתתפו בטורניר יהיו ישראל, סין, טאיוואן, קרואטיה, צרפת, איטליה, טורקיה, ברזיל ובלגיה. במשחקי הבנים יהיו בנוסף נציגות גם מקפריסין, גיאורגיה, הונגריה, הולנד וסלובקיה. סה"כ בטורניר הבנים 15 קבוצות מ-14 מדינות, ובטורניר הבנות 9 קבוצות מ-9 מדינות.

באליפות ישתתפו גם שלוש קבוצות ישראליות: אלופת המדינה לבנים עמל חדרה וסגניתה, תיכון אביב ברעננה וקבוצת הבנות של תיכון ג'מאל טראביה מסכנין, אלופת המדינה.

עידן מיימון ויוסי בניון מגרילים את הקבוצות לשלב הבתים (צילום: עידן קקון)

בראשון לציון הכינו למשלחות האורחות תוכנית בילויים עשירה, לצד משחקי הטורניר. ראש העיר, דב צור: "כעיר שחרטה על דגלה מצוינות גם בספורט וגם בחינוך, אנחנו גאים להיות העיר המארחת של מפעל ספורטיבי וחינוכי כל כך חשוב. לרשותנו אולמות מתקדמים העומדים בתקן הבינלאומי המחייב, בני נוער נהדרים שילוו את האורחים מחו"ל במפגשים חברתיים ומוסדות תרבות שבהם יבקרו האורחים ויזכו להתוודע לעיר ולישראל".

במוצאי שבת יתקיים במסגרת אירועי הטורניר ערב עמים לכל המשלחות ברחבת העירייה. כל משלחת תקבל דוכן אותו תעצב לפי אופי ארצה, ותגיש כיבוד המאפיין את הלאום שלה. בנוסף, תציג כל משלחת קטע אמנותי בסרטון או חי מול הקהל בשעה 19:00

משחקי הגמר יתקיימו ב-20.3 החל מהשעה 10.30 בבוקר בבית מכבי. בתום משחק גמר הבנים ייערך בבית מכבי טקס חלוקת גביעים ומדליות. בשעות הערב יוסעו כל השחקנים והשחקניות עם מלוויהם, תלמידים ותלמידות מבתי הספר התיכונים בראשון לציון למסיבת סיום בלייב פארק, עם דיג'יי ומשחקים חברתיים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר