משחק כדוריד
הולך להיות טירוף בדרייב אין (צילום: שרון בוקוב)

ראשון בטירוף: דרבי גמר הגביע מעבר לפינה. גרסת הקפטנים

נפגשנו עם אבישי סמולר מהפועל ויואב נאמן ממכבי וקיבלנו את מה שרצינו - התרגשות שיא

פורסם בתאריך: 9.3.18 07:20

אין תסריט קלאסי מזה: הפועל נגד מכבי, ראש בראש על גביע המדינה. איך מתכוננות הקבוצות למשחק החשוב, ומי באמת הפייבוריטית. תפסנו את שני הקפטנים משני צידי העיר לשיחה צפופה ונרגשת.

יואב נאמן, "אתה הולך בעיר ומבין שכולם מדברים רק על זה" (צילום: חן קלדרון)

יואב נאמן, קפטן מכבי ראשון, איך ההכנות למשחק ואיך התחושה בקבוצה?

"יש לנו עד משחק הגמר, משחק ליגה אחד ביום שישי אבל כבר מחצי הגמר אתה מרגיש במועדון שאמנם יש משחקים בדרך אבל הגמר הוא לאן שנשואות העיניים, השיח הוא כל הזמן על משחק הגמר וגם ברמת הטקטיקה וברמת הניתוח המקצועי של היריבה כבר התחלנו לעבוד על הדרבי. אתה מרגיש את התכונה וההתרגשות הולכת ועולה לקראת המשחק הזה גם בין השחקנים עצמם, גם בצוות המקצועי וגם בקהל עם קצב מכירת הכרטיסים המטורף, זה ממש נהיה שיחת העיר, אתה הולך ברחוב וכולם מדברים איתך על זה".

מי לדעתך מגיעה פייבוריטית למשחק?

"בגלל האופי של הגביע ובגלל שזה משחק אחד עם כל הלחצים קשה לבחור פייבוריטית. אם היית מנקה את כל הרעשים מסביב והיה מדובר במשחק ליגה רגיל הייתי אומר הפועל, למרות שעל הנייר הקבוצות פחות או יותר שוויוניות אבל הפועל בכושר יותר טוב".

האם תוצאת הדרבי הקודם ומצב הקבוצות בליגה יהווה פקטור בעינייך במשחק הקרוב?

"המצב בליגה בטח לא יהווה פקטור כי אנחנו מדברים על שני מפעלים שונים וזה לא עומד לאף אחד בראש זה שהפסדנו להם בליגה. יחד עם זאת יש איזשהו יתרון בכך שהם נמצאים איפה שהם נמצאים ואנחנו איפה שאנחנו. ההפסד בדרבי הקודם כן עומד לנו קצת בראש וזה ישחק תפקיד, אבל תפקיד שולי".

 

"זו התפאורה המושלמת". אבישי סמולר (צילום: גבי אלאלוף)

אבישי סמולר, קפטן הפועל ראשון, איך ההכנות לגמר ואיך התחושה בקבוצה?

"מהרגע שניצחנו את אשדוד אנחנו סופר מתרגשים לקראת המשחק הזה, זה הדבר הכי כיפי שיכול להיות לספורטאי, גם לשחק בגמר גביע, גם בהיכל קבוצת שלמה, גם נגד מכבי ראשון, זה התפאורה המושלמת וזה כיף גדול אבל גם מאוד מאוד מרגש".

מי לדעתך מגיעה פייבוריטית למשחק?

"אני באמת חושב שאין פייבוריטית, כשאני מסתכל לפני המשחק, אז אני שואל את עצמי מה תהיה התוצאה כששתי הקבוצות ישחקו את המשחק הכי טוב שלהם ועדיין איו פייבוריטית, הקבוצה הטובה ביותר תנצח ואני מאוד מקווה שזאת תהיה אנחנו".

האם תוצאת הדרבי הקודם ומצב הקבוצות בליגה יהווה פקטור בגמר הקרוב?

לא, אני חושב שמשחק הדרבי הקודם היה משחק לא מייצג בכלל של מכבי וגם המשחק היה מבחינתנו גם קצת שונה כי נובק מוסקוביץ' ודניאל שקאלין לא שיחקו אצלנו, אז אני חושב שהמשחק לא מייצג ולכן אני לא חושב שהוא משליך על כלום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר