צילום מיקי סוויסה
צילום מיקי סוויסה

בתחושת שליחות

רמי קוסטוקובסקי עובד מתוך תחושת שליחות ועל הדרך עזר למאות אנשים

פורסם בתאריך: 27.7.21 18:00

אחד המושגים המדוברים ביותר בשנת 2021 הוא "דירוג אשראי", שעד לפני כשנה לא הרבה שמעו על כך או ידעו להסביר במה מדובר. מי שהביא את סוגיית "דירוג האשראי" למודעות הוא רמי קוסטוקובסקי (35), מנכ"ל חברת "קרדיט קלין"  שמתגורר גר בנס ציונה נשוי לתמר ואבא של עמית ואורי.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"עבדתי בבנק דיסקונט מספר שנים, אך לא חשבתי לעסוק בתחום האשראי עד שסבתי נקלעה לצרה. בגלל מספר טעויות בדו"ח נתוני האשראי, חיווי האשראי של סבתי עבר מירוק לאדום והיא נחסמה מקבלת הלוואות, משכנתאות ואפילו כרטיסי אשראי. רק לאחר שעזרתי לה על ידי מחיקת הנתונים הלא נכונים, הבנתי שהתופעה מאוד נרחבת, שאנשים לא מודעים למצבם ולאפשרויות וכמה אנשים אפשר להציל ממצב כספי בעייתי. עם הזמן החברה התרחבה והצלחנו לעזור ליותר אנשים בנושא הBDI ודירוג האשראי, תקופת הקורונה גם היא גרמה לעלייה בכמות האנשים שנזקקו לעזרתנו במחיקה של נתוני אשראי שליליים".הוא אומר ומוסיף "החברה שלנו מלאה בתחושת שליחות, אנחנו עוזרים ללקוחות על בסיס יומיומי".

תן לי דוגמא אחת

"אחת מהמשפחות שעזרנו לה היא משפחת אוחיון מצפת. מריסה ובעלה מרדכי פנו אלינו אחרי שסורבו לקבל משכנתא מהבנק. הם היו בעלי נתוני אשראי שליליים ולא היה להם מושג למה. כשהם הגיעו אלינו מצאנו שהייתה טעות בדו"ח של בנק ישראל ואת הטעות הזו ביקשנו לתקן. אחרי שהם עברו תהליך והפכו לירוקים, הבנקים התחילו להציע להם הלוואות וכל האפשרויות נפתחו בפניהם. הם השיגו את המשכנתא ובימים אלה מממשים את החלום שלהם לרכוש נכס. במקרים כאלה אני מרגיש איזו השפעה יש לעבודה שאנחנו עושים על חייהם של אנשים ".

אתה הראשון בתחום שלך בישראל שעשה קמפיין טלוויזיוני גדול. ספר על ההחלטה פורצת הדרך וספר על הבחירה בגדי סוקניק כפרזנטור.

"הבנו כבר, ואנחנו עדיין מבינים, כמה אין מודעות לתחום. אנשים לא מבינים בתחום הזה ואנחנו חיפשנו דרך להגיע לקהל הרחב. כשהתחלנו לחשוב על פרנזטורים השם של גדי היה בין הראשונים שעלו, ומהשנייה שהשם שלו עלה פשוט ידענו שזה זה. גדי הוא אדם ישר, מקצועי ושואף למצוינות, הוא פשוט התאים לכל מה שהחברה עומדת מאחוריה".

מה התכניות להמשך?

"אנחנו מקווים לפתוח עוד סניפים בארץ ולהתרחב לחו"ל, ובהמשך אפילו להנפיק את החברה בבורסה הישראלית או הבינלאומית."

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר