הפועל ראשון לציון
הפועל ראשון לציון

רז קינסטליך ואייל ברקוביץ' נפגשו: על הפרק – הפועל ראשון

מה יהיה עם קבוצת הפועל ראשון לציון שבבעלותו של אייל ברקוביץ'? כיצד תדעו האם תו החניה שלכם בתוקף? והאם יונף דגל ישראל מעל בניין העירייה? גם השבוע: אתם שאלתם - אנחנו בדקנו

פורסם בתאריך: 18.1.19 09:08

מדוע אין תזכורת לתפוגת תו החניה?

קיבלתי הודעת קנס בגין פקיעת תוקף אישור החניה העירוני. בעבר היה נהוג למסור תזכורת לחידוש האישור בזמן. מציע להנהיג התראה אוטומטית על תפוגת אישור החניה, כדי שאנחנו כתושבים נהיה מודעים, שפג אישור החניה העירוני.

תשובת העירייה: "שלושה חודשים לפני שפג תוקף התו, נשלחת הודעת SMS לכל תושב המורה לו לחדש את התו. עקרונית, החברה לביטחון לא רושמת בימים אלו דו"חות למי שתו החנייה שלו פג בסוף 2018. ייתכן ומדובר בתו שפג בסוף 2017. בנוסף, החברה לביטחון מפרסמת בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להתריע בפני תושבי העיר שעומד לפוג תוקפו של תו החנייה. החברה מפרסמת בתקשורת המקומית, בתחנות האוטובוס ושלטי חוצות וברשתות החברתיות".

שכחתם את הפועל ראשון?

לאור המצב העגום והאפרוריות של קבוצת הכדורגל הפועל ראשון לציון העונה, שאלתי היא האם ראש העירייה הנכנס מתכוון לשנות את המצב ומה הוא מתכוון לעשות. לעיר הרביעית בגודלה חייבת להיות קבוצת כדורגל בליגת העל. אני מקווה שראש העירייה החדש לא ישאיר במערכת את מי שדרדר את הקבוצה למקום בו היא נמצאת עכשיו.

תשובת העירייה: "ראש העירייה רז קינסטליך, כמי שהספורט קרוב לליבו ומשמש כחבר הנהלת התאחדות הכדורגל, נפגש לאחרונה עם בעלי הקבוצה, אייל ברקוביץ', וצפוי להיפגש איתו שוב כדי לדון בעתידה של הקבוצה. הם קיימו פגישה ראשונית קצרה, בלי סיכומים ווקבעו שיירך מפגש נוסף מפורט יותר, שבו יידונו ענייני הקבוצה ומעורבות העירייה".

ולמה אין לנו דגל ישראל?

באחרונה הזדמנתי לעיר נצרת עילית. מה שצד את עיני, היו דגלי ישראל ענקים במיוחד שמתנוססים בכל הכניסות לעיר מכל הכיוונים. הם ניצבים על תורן גבוה שנראה למרחוק, ענקים ומתנופפים ברוח. זה מרשים, יפה ומעורר גאווה. מציע לראש העיר לאמץ את הרעיון.

תשובץ העירייה: "נשקול את הנושא בחיוב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר