חוף הים ראשון לציון עם הפנים לבת ים.
חוף הים ראשון לציון עם הפנים לבת ים.

קו החוף הדרומי בראשון יתחדש בבית אבות יוקרתי

300 יחידות דיור וגם שטחים מסחריים שישתלבו בטיילת ייבנו ב-2019. בתכנון - דיור מוגן מבית "פרוטיאה"

פורסם בתאריך: 8.3.18 11:30

לפני כשלושה שבועות נחתם חוזה מכירה של קרקע על חוף הים של ראשון לציון, דרומית לבת ים, בתכנון, בית דיור מוגן יוקרתי של חברת בית אבות מבית "פרוטיאה בכפר" ו"פרוטיאה בהר" בבעלות יהושוע שפונדר. מדובר על שטח של כ-12 דונם ההולך להתחלק בין אזור מגורים לטובת אוכלוסיה ממצב סוציו אקונומי גבוה בגיל השלישי ובין שטחי מסחר. מדובר בפרויקט ענק שיוצא לפועל אחרי שנים של תכנון ואישור רכישת הקרקע.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

על פי הערכות, עלות ההקמה לא כולל את עלות הקרקע והיא תעמוד על 450 מיליון שקל. בכוונת החברה להגיש בקרוב בקשה להיתר, והערכה היא כי הבנייה תחל במחצית שנת 2019. את הפרויקט מתכנן משרד כנען שנהב אדריכלים והוא יבוצע באמצעות חברה שבבעלות שפונדר אשר הינו קבלן ביצוע ומשמש כיום כיו"ר ארגון הקבלנים בשרון ובשומרון.

 

 

יו"ר ארגון הקבלנים בשרון ובשומרון והקבלן המבצע,יהושוע שפונדר אמר ל"השקמה ראשון לציון", "אנו הולכים להקים פרויקט של דיור מוגן, כ-300 יחידות דיור עם מחלקות אשפוז והרבה מאוד שטחי הפעלה. מדובר בפרויקט יוקרתי, שישלב גם חזית מסחרית אשר תפנה לטיילת ראשון לציון". עוד מספר היזם שרכש את הקרקע, "זו עסקת קומבינציה כשהשטח המסחרי יישאר בבעלות בעלי הקרקע לאחר שאסיים לבנות אותו, שפונדר הוסיף, "זה יהיה פרויקט יוקרתי בגלל מקומו הייחודי והוא מיועד למעמד סוציו אקונומי גבוה." שפונדר הוסיף גם כי בחצי שנה הקרובה ישלחו בקשות להיתר מהעירייה.

ככה זה הולך להיראות פחות אות יותר (צילום: פורטיאה בהר)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר