נערה שהזמינה איפור מעלי אקספרס וניכוותה בפניה
תוצאות האיפור על פניה של הנערה

הזמינה איפור און ליין ונפגעה בפניה

צעירה בת 15 מראשון לציון רכשה איפור מאתר לא מוכר באינטרנט ופיתחה תגובות אלרגיות חריפות

פורסם בתאריך: 1.3.18 17:09

תגובה אלרגית חריפה התגלתה על פניה של נערה בת 15 תושבת ראשון לציון. הנערה אשר ביקשה להתחפש לטיגריס. רכשה באתר עלי אקספרס איפור בשווי ארבעה דולרים בלבד  ממוכר אמין שמחזיק ב- 100% פידבקים חיוביים באתר. אתמול בשעות הבוקר, הנערה החלה להתאפר לקראת המסיבה בבית הספר כאשר הרגישה שריפה חמורה בגבתה ובעיניה. הנערה הסירה את האיפור במצוות אחותה הגדולה ששהתה איתה בבית, כאשר הורי הנערה היו באותה שעה בדרכם לעבודה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

לאחר שהתגלתה התגובה האלרגית החריפה נסעה הנערה עם אחותה במונית לבית החולים אסף הרופא שם הוענק לה טיפול ראשוני. "הרבה מאד בנות מהכיתה שלי מזמינות איפור באופן קבוע, מעלי אקספרס" היא מספרת, "היה מקרה אחד של מישהי שחטפה פריחה, אבל חוץ מזה לא חששתי שהשימוש עלול להיות מסוכן". הנערה מסרה את ערכת האיפור שגרמה לפגיעתה, טרם התגלה האם האיפור עצמו גרם לתגובה האלרגית או שהנערה בעצמה סובלת מאלרגיה.

 

חברת צוות בית החולים שטיפלה בנערה מסרה כי בכל שנה מגיעים מספר מקרים של תגובות אלרגיות. מוצרי איפור רבים נמכרים תחת הכותרת "צעצועים" ולכן אין עליהם פיקוח. לעיתים מדובר בחומרים המכילים כימיקלים רעילים, אשר ההרכב הכימי שלהם לא מוכר ודרך הטיפול בהם עלולה להיות מורכבת. במקרים אחרים מדובר בחומרים אשר נאסרו לשימוש באירופה וארה"ב, אך הייבוא דרך אתרים מסין מקלים על המעבר ועלולים לסכן את המשתמשים.

ממשרד הבריאות נמסר: משרד הבריאות בודק עומס מיקרוביאלי, נוכחות שמרים, עובשים ורמת חומצות. בכל מקרה של רכישת תמרוקים יש לבדוק אם אכן קיים רישיון למוצר באתר האינטרנט של משרד הבריאות. כמו כן המשרד מאשר תמרוקים לילדים ולמבוגרים על פי הסטנדרטים המקובלים באירופה ובעולם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר