בניינים
הבמה הריקה, מחכה לילדים. (צילום: יונתן צדיק)

מאוכזבים מביטול ההופעות בראשון לציון? העירייה מבטיחה פיצוי

עדכון: מאות משפחות שהגיעו הבוקר לגן בעברית כדי לצפות בהופעות השונות, גילו כי אלו בוטלו, לטענתם בשל מחסור באבטחה, העירייה הבטיחה לקיים את ההופעות מחר

פורסם בתאריך: 1.3.18 12:16

כ-500 משפחות הגיעו הבוקר לגן בעברית מחופשים ונרגשים כדי לצפות בהופעות של כוכב הילדים דוד חיים, הצמד אודי ואביעד והשחקן וכוכב הילדים גיא פרידמן וגם בהופעה של כוכבת הרשת אנה זק, במה שאמור היה להיות אחד משלושת מוקדי חגיגות פורים בעיר. למרבה האכזבה התבשרו הילדים שהגיעו מחופשים והוריהם שההופעות בוטלו, ולפי דברי רבים מההורים, כוחות המשטרה במקום טענו כי לא קיימת אבטחה מספקת כדי לקיים את האירוע כסידרו.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

עשרות הורים נזעמים טענו בפני "השקמה ראשון לציון" כי חנו מרחק רב מהגן כדי להמנע מפקקים, צעדו למתחם וכל זאת כדי לגלות כאמור שהמופעים בוטלו.

 

תגובת העירייה: ההופעות שתוכננו להתקיים בגן בעברית, אחד מבין שלושת מוקדי החגיגות בעיר, לא התקיימו בהוראת המשטרה מאחר וחברת האבטחה הפרטית שנשכרה לאירוע לא העמידה את כמות המאבטחים הנדרשת, וזאת בניגוד למחויבותה. אנו רואים זאת בחומרה, לוקחים אחריות על הדבר ונקיים בירור מעמיק לצורך הסקת מסקנות להמשך.

עדכון 14:00: אנו שבים ומתנצלים על ביטול ההופעות שתוכננו להתקיים בגן בעברית. לאור הביטול, נקיים מחר, שישי, מופע חגיגי בגן בעברית החל מהשעה 10:30 בהשתתפות רוי בוי, אנה זק, פרופסור פוקס ולהקות מחול וזמר נוספות. כמו כן, יתקיימו באירוע סדנאות יצירה ויועמדו מתקני הפעלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר