אבי כהן ארזי
נדרש לצאת, ללא סיבה לטענתו. אבי כהן ארזי (צילום: פייסבוק)

"הוצאתי מישיבת מועצת העיר בניגוד לתקנות"

איש הציבור אבי כהן ארזי, טוען כי על אף שהוזמן לישיבת המועצה, הוא הוצא על ידי אנשי החברה לביטחון והפקחים במקום ותושבים נאלצו לתת פרטים מזהים

פורסם בתאריך: 1.3.18 15:11

אבי כהן ארזי, שמגדיר את עצמו כיום כאחד "ממובילי המאבק נגד השחיתות השלטונית בראשון לציון" טוען כי כאשר נכנס לישיבת מועצת העיר, כדי לאייש את החלק שבו יושבים המוזמנים של חברי מועצה, הוא התבקש על ידי הפקחים שהיו במקום לצאת מהאולם, על אף שלטענתו זו לא הפעם הראשונה שהוא יושב בתוך אולם המליאה. הוא מוסיף כי הנהלת החברה לביטחון דרשה מהאזרחים שהגיעו להציג תעודות זהות תוך שהם רושמים את הפרטים האישיים שלהם, מה שלטענת ארזי מנוגד לחוק.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"זה לא חדש שראש העירייה מאפשר, מנחה או דורש מעובדי עירייה לבצע פעולות בניגוד לחוק". אומר אבי כהן ארזי ומוסיף, "העובדה גם שפקחים נדרשו לרשום פרטים אישיים של תושבים כתנאי לכניסה לבניין העירייה מעורר תחושת גועל שמאפיינת משטרים אפלים ואני בטוח שאני לא היחידי שחש כך. כולי תקווה שבזמן שנשאר לראש העירייה עד לסיום הקדנציה האחרונה שלו הוא ינהג על פי הוראות החוק וכללי הצדק והמוסר".

 

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: אבי ארזי הועסק בעבר בחברה העירונית ולא נוכל לפרט את נסיבות סיום עבודתו בשל צנעת הפרט. בדומה  לפעמים הרבות בהן התבטא נגד העירייה, גם הפעם לא נכבד את דבריו בתגובה ורק נאמר שאנחנו מאחלים לו חג שמח ובריאות טובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר