אופני מובייק
להגיע ממקום למקום במהירות. אופני מובייק

האופניים השיתופיים מגיעים לראשון לציון

להגיע ממקום למקום בשני שקלים? בקרוב מאוד תוכלו לשכור אופניים באפליקציה ייחודית ואפילו לא תצטרכו לחפש תחנה כדי לקשור אותם

פורסם בתאריך: 26.2.18 16:46

מיזם חדשני של חברת "מובייק" לאופניים שיתופיים יחל לפעול בראשון לציון בקרוב וייתן מענה  לתושבי העיר, מערך האופניים השיתופים של MOBIKE מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת המופעל  ע"י אפליקציה ייעודית, המאפשרת שימוש מהיר ויעיל בשירות מכל מקום בעיר ללא צורך בחניה בעמדות עגינה ייעודיות (NON-DOCKING).

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

חברת CAR2GO מקבוצת שגריר השיקה הבוקר את מיזם האופניים השיתופים, מובייק בישראל. כזכור לפני כחודש דיווחה שגריר כי חתמה על הסכם, באמצעות צד שלישי – מובייק ישראל, עם ענקית הטכנולוגיה הסינית MOBIKE, להפעלת המיזם במהלך הרבעון הראשון של 2018. מערך האופנים השיתופיים של MOBIKE, מבוסס על טכנולוגיה חכמה ומתקדמת. האופניים יהיו זמינים לרכיבה באמצעות הפעלת אפליקציה ייעודית, הסורקת ברקוד חכם המוטבע על כל זוג אופניים באמצעותו ניתן לאמוד את זמן הנסיעה ואף לנעול אותם בסוף השימוש.

כמו כן, האופנים מחוברים למערכת GPS המאפשרת מעקב צמוד אחר תנועת האופניים במטרה לשלוט בצי האופניים ועל מנת למנוע מקרי גניבה. השירות יאפשר למשתמשים לנוע בחופשיות במרחב העירוני ללא צורך בהגעה לתחנת עגינה ייעודית בסיום השימוש (non docking), להבדיל ממערך שיתוף אופניים שקיים היום, המחייב את הרוכב להתחיל ולסיים את הרכיבה במקומות מסוימים שאינם בהכרח תואמים לצרכיו.

המחיר ינוע סביב 2-4 שקלים לחצי שעה

חברת CAR2GO הודיעה היום כי בעוד כחודשיים יחל פיילוט ניסיוני בחינם במספר רשויות ביניהן, ראשון לציון, רחובות, קריית ביאליק, קריית מוצקין, קדימה צורן, אזור ים המלח והכנרת. בהדרגה יחל פיילוט במספר רשויות נוספות. כמו כן, הרצליה, אשדוד וירושלים בהליכי מכרז סופיים עם היתכנות רבה למימוש הפרויקט. החברה ייבאה לישראל עד כה 2500 זוגות אופניים (שאושרו ע"י מכון התקנים), עם צפי שתוך שנה, יהיו פזורים במרחב העירוני בפריסה ארצית אלפי זוגות אופנים. 

כמה זה יעלה? התשלום בעבור השירות עדיין לא נקבע באופן סופי, אך כפי הנראה ינוע בין 2-4 שקלים בעבור חצי שעה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר