שרון מיארה פעילה חברתית
שרון מיארה פעילה חברתית

מתנדבת סדרתית: בואו לעזור בתרומת משלוחי מנות

הפעילה החברתית שרון מיארה, מראה לאורך כל השנה שלעיתים חלומות הם בסך הכול רצון לעשות משהו למען האחר. עכשיו היא זקוקה לתרומות של משלוחי מנות לילדים באשפוז ועוד נזקקים

פורסם בתאריך: 25.2.18 12:01

בחודשי הקיץ הפעילה החברתית, שרון מיארה (41) אוספת ערכות לימודים כמו ילקוטים, מחברות, קלמרים ועוד, למען ילדים ממשפחות מעוטות יכולת ומדי שבוע היא מאגדת תרומות מזון וסיוע כספי למשפחות רבות מרחבי העיר שזקוקות לכך, ומסתייעות בה מפעם לפעם, כאשר לקראת החגים היא מרכזת את תשומת ליבה באריזת סלי מזון. החודש, לקראת החג, היא חולמת להשיג עשרות משלוחי מנות בעזרת התושבים בכדי להעלות חיוך פני הנזקקים במהלך חג הפורים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

מרפרוף בדף הפייסבוק שלה, ניתן לראות שכולו התגייסות אחת למען יוזמותיה השונות – והתושבים, שכבר מודעים לכך, נענים לקריאותיה. החודש, על מנת לגייס תרומות כספיות סמליות למשלוחי המנות, היא כתבה בפרופיל שלה: "יש לי חלום, מה הסיכוי שאנחנו מגשימים אותו, מה החלום? להגיע ליעד של 120 משלוחי מנות, כשעלות כל משלוח היא 10 שקלים. מרכישת המשלוחים אנחנו מרוויחים לשני פרויקטים. הראשון ילדים , מנקי ה רחובות וילדים חולים באשפוז ביתי יקבלו משלוח מנות, ועל כל משלוח שאני רוכשת, אני מקבלת מוצר מזון אחד לפסח. אז אם נגיע ליעד של 120 משלוחים נרוויח גם 120 מצרכים לפסח. מי מצטרפ/ת אלי?"

נכון להיום, לדבריה של מיארה הושגו תרומות לכארבעים משלוחי מנות אך עדיין היעד העומד על 120 עוד רחוק, ובכך יש צורך בהירתמות נוספת בכדי להשיג את מטרתה, ובכך להתקדם גם צעד נוסף מבעוד מועד לעבר התרומות לחג הפסח.

"זה משהו שממלא אותי כל פעם מחדש, בכל פעם עד הרגע האחרון אני לא מוותרת והתושבים מוכיחים את עצמם ככאלו שאכפת להם ורוצים לשמח אנשים שהם בכלל לא מכירים" מספרת מיארה ומוסיפה: "אשמח לכל סיוע קטן. בזמן האחרון במהלך כל הלילות אני אורזת את משלוחי המנות. אמשיך להפוך עולמות בשביל לעזור לכל אלו שזקוקים לכך".

לסיוע בכספי תרומה למשלוחי המנות- שרון מיארה בפייסבוק. 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר