אין גבול לאכזריות (אילוסטרציה: שאטרסטוק)

בלי רחמים: הכה את אשתו בחודש השישי להריון

הבעל, תושב ראשון לציון, ערער לבית המשפט העליון וטען שאשתו היא זו שהכתה אותו, אלא שדו"חות בתי החולים הראו אחרת

פורסם בתאריך: 22.2.18 14:09

בחודש נובמבר האחרון התפתח סכסוך בין גבר, תושב שכונת שיכון המזרח בראשון לציון לבין אשתו.  הבעל האשים את האישה כי היא בזבזה את כספו. לאחר מכן הוא השליך עליה מאפרה שפגעה ברגלה השמאלית, בעט בה עד שנפלה על הרצפה והכה אותה ברגליה ובגבה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

כעבור שבוע  הגיע הבעל לביתו בזעם כנגד אשתו בטענה כי היא ממשיכה לבזבז את כספו את כספו. האישה נעלה את עצמה בסלון הבית כאשר הבעל הלם בחוזקה על הדלת תוך שהוא מקלל את אשתו ומצווה עליה לאפשר לו להכנס. כשפתח את הדלת, החל הבעל להכות אותה בצווארה והטיח את ראשה במיטה. לאחר מכן הוא דרך על גבה ועל ראשה, הצליף בה באמצעות חגורה וסילק אותה מהבית. זאת כאשר האישה היתה אז בחודש השישי להריונה. משהגיעה האישה לבית הוריה איבדה את הכרתה ופונתה לבית החולים אסף הרופא.

בתסקיר שערך בית המשפט התברר כי הבעל מתקשה להכיר וליטול אחריות על התנהגותו האלימה. כמו כן, בהגנתו טען הבעל כי  אשתו היא זו שהכתה אותו וילדיו יכולים להעיד על כך. כמו כן טען  כי אשתו הגישה בעבר תלונה דומה נגדו אך חזרה בה ממנה  בטענה ששיקרה ושהגישה את התלונה רק משום שאמהּ שכנעה אותה לעשות כן. עם זאת, דו"ח פעולה של שוטרי הסיור שהוזעקו לזירה, תמונות של החבלה שנגרמה לה בכתפה השמאלי ומסמכים רפואיים מבית החולים העידו אחרת.

על כן השופטת גילה כנפי-שטייניץ מבית  המשפט המחוזי בירושלים דחתה את טענותיו והחליטה כי יישאר במעצר עד תום ההליכים. בתגובה לטענות אלו, השיב הבעל כי האישה משקרת מכיוון שבתצהיר אחד היא סיפרה כי הכה אותה בחגורה בצבע שחור ובתצהיר אחר סיפרה כי צבע החגורה היה חום. בית המשפט העליון דחה את האישומים הללו בתחילת השבוע.  תב אישום צפוי להיות מוגש בקרוב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר