תושבים מתלוננים: סדנאות בחינם או פרסומת סמויה?

תוכן שיווקי במסווה של שירות לקהילה? חברת "תלמה" תרמה מפגש להורים ולילדים לעידוד תזונה נכונה וכושר במשפחה. הורים מתלוננים כי הסדנה היא פרסומת מתמשכת

פורסם בתאריך: 20.2.18 09:13

סדנת "משפחה של אלופים" שיזמה חברת המזון "תלמה" והתקיים בבית הספר למחול "5,6,7 דאנס" בשיכון המזרח עוררה מחלוקות בחלק מההורים. לאחר הסדנה בית הספר העלה פוסט בדף הפייסבוק שלו  שם תיאר, "הרקדניות וההורים קפצו, התגלגלו, מתחו וחיזקו את הגוף הכל תוך משחק ותנועה בליווי מוסיקה ואווירה כייפית וקיבלו המון רעיונות לביצוע פעילות שכזו גם בבית. איזה משפחות אלופות!".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

לדברי מספר אמהות מדובר בחציית קו גבול. אחת מהן התראיינה ל-"השקמה ראשון לציון" וסיפרה מדוע היא חושבת שסדנאות מעין אלו פסולות, "קל מאד לשבות את תשומת הלב ואת התמימות של ילדים קטנים שלא מסוגלים להבדיל בין פרסומת לבין פעילות חברתית. נתלו שלטים בצבעי אדום וצהוב לפי הלוגו של 'תלמה', חולקו חולצות עם הכיתוב 'תלמה' בענק. הילדים למדו על תזונה נכונה הקשורה באופן ישיר לקורנפלקס של אותה החברה.  אנחנו מוכרחים ללמד את הילדים חשיבה ביקורתית מגיל צעיר. מה שמתחיל בקורנפלקס וניסיון להשפיע על הורים להעדיף חברה אחת על אחרת, עלול להתגלגל למקומות בהם הילדים מתרגלים לצרוך מידע ללא מסננים ולבלוע תוכן שיווקי מבלי להבחין בשטיפת המוח שמתחבאת בו. אם לא נתעורר עכשיו, בעתיד יהפכו תכני הלימוד בבתי הספר לסט של פרסומות שממנים תאגידים גדולים. ילדים צריכים לדעת שיש להם את הזכות לבחור ולהחליט בעצמם מבלי להיות מושפעים על ידי תוכן חיצוני שנמסר בצורה של פעילות חברתית מהנה".

 

מחברת תלמה נמסר: חברת "תלמה" עורכת פרויקטים בכל הארץ וזאת בחיבור עם  החברה הארצית למתנ"סים. התהליך עבר בדיקה ואישור של היועמ"ש של החברה והוא חינמי לתושבי שיכוני המזרח שפועלים בביה"ס למחול במתנ"ס ומעודד אכילה נכונה תוך שילוב הרצאות של וכן אחת לחודש פעילות משותפת הורים וילדים. אנו שמחים על שת"פ של החברה עם הורי התלמידים והתלמידים עצמם, ובטוחים שידעו לעשות את הסינון שצריך אל מול חברת תלמה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר