מבינים אחד את השני גם ללא דיבורים. ארקדי ואלה מורדוכוביץ

ממסדרונות בית החולים במוסקבה עד לראשון לציון

ד"ר ארקדי והאחות אלה מורדוכוביץ  עובדים מסביב לשעון  בתחום הרפואה אבל לא שוכחים לטפח 36 שנות זוגיות

פורסם בתאריך: 19.2.18 09:22

כל מי שלומד רפואה יודע כמה התחום אינטנסיבי ומצריך השקעה רבת שנים ואינספור ויתורים, אך לעיתים צירופי המקרים הם אלו שמשנים את פני חיינו. תושבי העיר ד"ר ארקדי מורדוכוביץ (55), מנהל מרפאת כללית מגדלי העיר בראשון לציון ומומחה לרפואה פנימית, והאחות אלה מורדוכוביץ (54), אחות במכון גסטרו כללית בראשון לציון, ציינו לאחרונה 36 שנות זוגיות, אך המפגש הראשון שלהם היה אי שם במוסקבה, במהלך אחת מהמשמרות בבית החולים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

ארבע שנים לאחר המפגש הראשון השניים התחתנו, וכיום יש להם שני ילדים: לאון (30), ורון (19). בשנת 1991 עלה הזוג עם בנם הבכור לישראל, ומאז הם עובדים במערכת הבריאות מסביב לשעון, ומזה שבע שנים במרפאות כללית בראשון לציון. לדברי ד"ר ארקדי, אלה הגיעה כאחות צעירה למחלקה הקרדיולוגית בבית החולים והוא היה בשנה השלישית ללימודי הרפואה, וכבר מהמפגש הראשון התאהב בה ומאז הם חיים יחדיו.

 

"התפקידים שלנו מצריכים מאיתנו להיות מחוברים לשטח 24 שעות במשך שבעה בימים בשבוע" אומר ארקדי ומוסיף, "אנחנו משתדלים לא לדבר על רפואה כשאנחנו מגיעים הביתה אלא רק במקרים יוצאי דופן. והעיסוק בעולם הרפואה מאפשר לי לדעת מה אלה עוברת במהלך היום וכשהיא נכנסת הביתה עייפה ובמצב רוח לא משהו, אני יודע לשאול אותה לשלומה או לפעמים פשוט לשתוק" ואלה משלימה את דבריו, "יש ערבים שאנחנו לא מחליפים מילה בינינו ויודעים כבר לאחר כל כך הרבה שנים לתקשר בלי מילים. במהלך השנים היו משמרות של ימים שלמים והיינו נפגשים פעמיים בשבוע בלבד".

על אף העבודה האינטנסיבית לדבריהם הם בדיוק במקום הנכון, ושמחים במנת חלקם, ובזוגיות בה אוחזים ולדבריהם בזכות ההבנה הם ימשיכו לאחוז ולטפח את זו במשך עוד עשרות שנים תוך אהבה, ומאחלים לעצמם שימשיכו לחוש תחושת סיפוק מהמקצוע בו בחרו ולתושבי העיר שולחים איחולי בריאות ואהבה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר