תאונת דרכים

נהג התנגש במשאית חונה ונהרג במקום

בתאונת דרכים שהתרחשה הלילה התנגש נהג רכב פרטי במשאית חונה, כוחות ההצלה במקום קבעו את מותו

פורסם בתאריך: 15.2.18 08:29

אמש (בין רביעי לחמישי) בשעות הלילה המאוחרות התרחשה תאונה בין רכב פרטי למשאית חונה, ברחוב ברחוב הנרי קיסינג'ר, בשכונת פרס נובל במערב ראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על נהג רכב פרטי שנלכד מתחת למשאית, ולאחר שחולץ על ידי צוותי הכיבוי, קבעו גורמי הרפואה במקום את מותו של נהג הרכב הפרטי, כבן 40. מתנדבי זק"א מטפלים בהרוג ובאיסוף הממצאים בשטח על מנת להביאם לקבורה.

פאראמדיק מד"א, אנדרי ירמייב סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, רכב פרטי התנגש בחלקה האחורי של משאית חונה ונלכד מתחתיה. בסיוע לוחמי האש הרכב חולץ ונמשך אחורה על מנת שנוכל להעניק טיפול רפואי לנהג, לצערנו הוא סבל מחבלות קשות בפלג גופו העליון, והיה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח". משה גומרו, מפקד זכ"א מרכז, סיפר: "במהלך הטיפול שלנו בזירה הסלולרי האישי של הנהג התחיל לצלצל, רגע של דממה ושתיקה בתוך כל ההמולה, בידיים רועדות שלפתי את הפלאפון מהרכב המרוסק, על הצג היה רשום 'אבא', לא יכולתי לענות, זו סיטואציה מאוד קשה".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

 

משה גומרו מפקד זק״א מרכז, סיפר, ״במהלך הטיפול שלנו בזירה, הסלולרי האישי של הנהג התחיל לצלצל, רגע של דממה ושתיקה בתוך כל ההמולה, בידיים רועדות שלפתי את הפלאפון מהרכב המרוסק, על הצג היה רשום ״אבא״, לא יכולתי לענות, זו סיטואציה מאוד קשה. נהגים יקרים סעו בזהירות וביחד נמנע את האסון הבא.״

ממשטרת מחוז שפלה נמסר כי נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר