עלמה בת התשע ששבט צופי איתן התגייס לעזרתה
זקוקה ל-20,000 שקלים בחודש. עלמה (צילום: עמותת להושיט יד)

מצילים את עלמה בת התשע

חניכת הצופים בת התשע מראשון לציון זקוקה ל-20,000 שקלים בחודש כדי לרכוש תרופות למחלת הסרטן, כל צופי השבט נרתמו לעזרתה

פורסם בתאריך: 14.2.18 14:38

ראשי שבט צופי איתן במערב ראשון לציון שירה קורן ואלעד חיון קוראים לתושבי העיר להגיע בוא ולרכוש צמידים בעשרה שקלים, כדי לעזור לחניכת הצופים עלמה בת התשע במימון תרופות בסך 20,000 שקלים בחודש.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"בתחילת השנה, ממש לפני יום הפעילות הראשון, קיבלתי טלפון מאימא של אחת החניכות שיידעה אותי על כך שהבת שלה חולה במחלת הסרטן", מספרת שירה קורן מרכזת שבט צופי איתן, "לפני כמה שבועות נכנסתי לפייסבוק וראיתי פרסום בעמותת "להושיט יד" עם התמונה של החניכה שלי עלמה וכתבה שקוראת לגיוס תרומות ואז התברר לי שעלמה זקוקה ל-20,000 שקלים בחודש באופן מיידי, ובסך הכל כרבע מיליון שקלים בשנה, כמובן שיצרנו קשר עם האימא שענתה שהכול בסדר עם הילדה שלה אך שהיא קצת לא מרגישה טוב ואז התקשר אלינו הורה אחר, אבא של אחד הילדים בשבט ואמר לנו שההורים מתכוונים להכין שקיות הפתעה מלאות בחטיפים ולמכור אותם בבית הספר, ולגייס את הכספים הנדרשים למימון התרופות. אחרי שזה נודע לנו כל השבט שלנו, מכיתה ד' עד כיתה י"ב, נרתם לעזור לארוז את משלוחי המנות ולאחר מכן החלטנו גם אני ואלעד חיון המרכז הנוסף בשבט, על מכירה של צמידי סיליקון בעשרה שקלים בפורימון הקרוב, כאשר כל ההכנסות יועברו לעמותה למימון תרופותיה".

מזמינים אתכם לפורימון הקרוב בשבט איתן כדי לעזור לעלמה (צילום: עמותת להושיט יד)

 

אלעד חיון מרכז שבט צופי איתן מספר גם הוא,  "לפני יומיים הבנו שאם אנחנו נצטרך לשלם על מימון הצמידים האלה מקופה של השבט אז גם נצטרך איכשהו להחזיר את הכסף הזה שכן מדובר ב-1000 שקלים עלות ולכן פרסמתי פוסט בפייסבוק ושאלתי אם מישהו יכול לעזור לנו כספונסר. אתמול בבוקר פנתה אליי מישהי שביקשה להישאר אנונימית ואמרה כי היא לא רוצה שום פרסום, אלא רק לתרום ולעזור והיא תרמהאת הכסף לייצור הראשוני של הצמידים. מיד אחר כך התחלנו לפרסם את מכירת הצמידים והרבה אנשים הביעו עניין לקנות אותם, אנחנו קוראים לכל התושבים להגיע לפורימון השבט ב-2 במרץ, שיתקיים ברחוב התזמורת 19 בין 10:00 בבוקר עד השעה 16:00 ולקנות צמידים בדוכן המיוחד שייפתח, כאשר כל ההכנסות ממכירת הצמידים יתווספו לתרומות למימון התרופות של החניכה".

לחצו לתרומות נוספות ישירות לעמותה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר