חיילי צה"ל חיילים
חיילי צה"ל חיילים

מילואימניק למען החיילים: "זה ממלא אותי סיפוק"

תושב העיר, גיא בבלר (40) אסף חטיפים, משקאות ומוצרי חשמל למען החיילים בגזרת איו"ש והוא מבטיח שזה יהפוך למסורת

פורסם בתאריך: 14.2.18 11:39

אתמול (שלישי) בשעה 23:00 בלילה לאחר שסיים את חובותיו היומיומיות יצא בהתרגשות גיא בבלר מביתו לכיוון גזרת איו"ש עם רכב מלא בממתקים, חטיפים, משקאות ומוצרי חשמל (מפזרי חום וקומקומים) וזאת בכדי לסייע ולו במקצת לחיילים שמשרתים שם. כל המוצרים שנאספו הגיעו כתרומה מתושבים שנרתמו לבקשתו של בבלר ברשתות החברתיות. "הרעיון לאחר שירות המילואים שלי" מספר בבלר, ומוסיף: "גם אני משרת באותה גזרה ואנחנו בעצמנו קיבלנו דברים מתוקים מתושבי האזור, והרגשתי שהגיע תורי לשמח אותם".

בצמוד לארגזים שהגיעו אתמול בשעת לילה אל החיילים, הוצמדו מכתבים אחדים שנכתבו על ידי ילדים אשר רצו לשלוח מילים חמות מתוך ליבם. "לחיילים, תודה שאתם שומרים עלינו. תודה רבה אתם גיבורים אמיתיים" נכתב באחד מהמכתבים, והתווסף ציור. "ביקשנו מההורים שנרתמו ליוזמה שהילדים שלהם יכתבו מכתבים והילדים התלהבו . יש בכל העניין הזה הרבה למידה על ערכים ונתינה" אומר בבלר.

לדבריו היוזמה הזאת צפויה להימשך, והוא כבר חושב על הפעם הבאה. בבלר מתאר את הפגישה אמש: "לראות חייל באמצע המחסום בשעה אחת בלילה ולהעניק לו מכל הלב זה משהו שממלא אותי סיפוק. קשה לתאר את החיוך שהיה להם על הפנים. לדעתי כל אחד צריך לתת משהו מעצמו גם בשביל האחר, וזה לא משנה באיזו תקופה בחיים שלו זה יהיה, העיקר להעניק מכל הלב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר