משאית זבל אילוסטרציה
משאית זבל אילוסטרציה

תקועים: הורים מיואשים מהמלחמה במשאיות הזבל בדרך לבתי הספר

הנהגת ההורים בעיר טוענת כי משאיות הזבל פועלות בקרבת בתי ספר דווקא לקראת תחילת הלימודים וממררות את חייהם, למרות פניות חוזרות ונשנות לעירייה הבעיה ממאנת להיפתר

פורסם בתאריך: 12.2.18 12:50

עומסי התנועה מדי בוקר ברחבי ראשון לציון צפויים להימשך בעיקר ביציאות השונות מהעיר בדרך לעוד יום עבודה, אך אחת מהתלונות הנפוצות ביותר מגיעה מהורי ילדי העיר מהגנים ובתי הספר השונים , אלו מתלוננים על משאיות הזבל שגורמות לפקקי תנועה ומצריכות מהם לחכות זמן ארוך מהרגיל עד להורדת ילדיהם במוסד הלימודים, בעיה שבעיניהם יכולה להיפתר בקלות על ידי הזזת שעות הפינוי, אך פנייתם לעירייה לא מקבלת מענה הולם.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"בכל פעם מחדש בבוקר יש עיכובים מיותרים של לפחות עשרים דקות כשעומדים מאחורי משאית הזבל", אומר עמי דריי (44) חבר הנהגת הורים בבתי ספר בעיר, אב לארבעה, ומוסיף: "זה מתחיל בחסימת הרחוב בדרך להורדת הילדים, ואחר כך המשאית מגיעה בסמוך לבית הספר יסוד המעלה ונכנסת לרחוב המתנדבים בו אין לה אפשרות לצאת מהצד השני אז היא מתחילה לעשות רוורס. זה פשוט סכנת חיים שיכולה לגרום לאסון. הצעקות והעימותים עם עובדי הפינוי כבר הפכו לחלק מהבוקר של ההורים".

 

הורים מציינים כי בעיה דומה מתרחשת בסמוך לבית הספר בארי ובסביבת בית הספר עין הקורא, שם משאית הזבל הפכה לחלק קבוע מנופם של ההורים בשעות הבוקר, ולדבריהם גם ניסיונות לצאת מוקדם יותר מביתם לא צלחו, ועדיין אלו נתקעו בפקקים בייאוש.

"אני לא מבין למה לא יכולים לפנות את הזבל בשעות אחרות? אנחנו בסך הכול רוצים לשים את הילדים ולצאת לעבודה, שייקלו עלינו קצת, בין כה וכה אנחנו נכנסים לתוך עומסי התנועה ביציאה לאיילון, וחיים מפקק לפקק. יש צורך לפתור את הבעיה הזאת אחת ולתמיד" אומר דרעי.  

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "ההנחיה בנוגע לפינוי אשפה בסביבת מוסדות חינוך בשעות הבוקר עדיין בתוקף והנושא יחודד שוב לנהגים ולמנהלים. כמו כן, העירייה הנחתה את נהג משאית פינוי האשפה שאין לנסוע רוורס ברחוב זה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר