המשנה לראש העיר דורוi אוזן ומור לביא סטודנטית
מלווים את התלמידים. המשנה לראש העיר דורוi אוזן ומור לביא סטודנטית שלוקחת חלק בפרויקט

פרויקט ממש זה"ב – סטודנטים ישגיחו על תלמידים במעברי החצייה

פרויקט חדש מחבר בין סטודנטים מהמכללה למנהל לתלמידי בתי הספר היסודיים בעיר. "עכשיו ההורים כבר לא צריכים להגיע עם הילדים עד לשער בית הספר. הם יודעים שיש מי שישמור על הילדים", אומר יוזם הרעיון, והמשנה לראש העיר, דורון אוזן

פורסם בתאריך: 11.2.18 15:33

פרויקט חדש ביוזמתו של המשנה לראש העיר דורון אוזן, ומחזיק תיק הצעירים והנוער, יצא לפועל בשבוע האחרון תחת הכותרת – "השכונה שלנו זה"ב"- ומאגד יוזמה בה הסטודנטים תושבי העיר מלווים את ילדי משמרות הזה"ב בנקודות שונות ברחבי העיר בכדי לסייע להם בפעילות השוטפת וכמו כן להבטיח את בטיחות תלמידי הספר ולהסב שקט להורים המודאגים. "נבחרו בינתיים שמונה סטודנטים מרחבי העיר לאחר שעברו ראיונות ובחנו את ההתאמה שלהם לפרויקט. הסטודנטים מגיעים לבתי הספר כבר בשעה 7:30 ומסייעים בקרבת מעברי החצייה ולאחר מכן ממשיכים לעזור בבית הספר על פי הצורך עד השעה 9:30". מציין אוזן.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

הפרויקט החל בבית הספר בן גוריון בשכונת נחלת יהודה, אזור שלעצמו נחשב לנקודה בה בשעות הבוקר המוקדמות יש תנועת רכבים גדולה, ושהתקבלו עליו תלונות מצד תושבים בדבר נהיגה פרועה של בני נוער,  בנוסף היוזמה תתרחב השבוע לבית הספר "תמיר" בשכונת מרום ראשון, ובהמשך תגיע גם לבית הספר "יפה נוף" בשכונת אברמוביץ', בבית הספר "רמז בשיכון המזרח" ובבתי ספר נוספים ברחבי העיר. לדבריו של אוזן כל המקומות נבחרו בקפידה לאחר קבלת תלונות מהורים מודאגים שציינו כי יש צורך באדם מבוגר שיתמוך בילדים שאומנם עושים את עבודתם נאמנה בזמן פעילותם במשמרות הזה"ב, אך נתקלים לעיתים בבעיות שמצריכות התערבות מידית, בימים אלו התקבלו פניות מבתי ספר נוספים בעיר.

 

עשרות הורים כבר ציינו כי מעתה הם יתחילו לשלוח את ילדיהם לבית הספר לבד, ויוותרו על הליווי הקבוע שנמשך מזה שנים. ומצד השני הסטודנטים, יזכו להעניק שקט להורים, בנוסף כחלק מהתכנית אלו מחויבים ל- 80 שעות לטובת הפרויקט שלאחריו יקבלו מלגה בת 5000 שקלים. "כאבא לילדים קטנים, אני מבין את החשיבות לבטיחות של ילדינו. מאושר שהפרויקט יצא לדרך, ושולח תודה לצוות לכל מי שסייע לחזון הזה לצאת לפועל" אומר אוזן, ומוסיף: "עכשיו ההורים כבר לא צריכים להגיע עם הילדים עד לשער בית הספר. הם יודעים שיש מי שישמור על הילדים".

כזכור החודש (פברואר) תלמידה מבית הספר מרחבים בשכונת נאות שקמה כמעט נדרסה על ידי רכב פרטי שנסע נגד כיוון התנועה, ומשטרת ישראל כתוצאה מכך החליטה להפסיק את פעילות משמרות הזה"ב במקום, ולאחר שהורי בית הספר בהובלת יו"ר ועד ההורים, ארנה ברן, מחו על הסיכון שבדבר ועל הנושא עליו התריעו מבעוד מועד, עיריית ראשון לציון החליטה להציב מעבירי דרך במעברי החצייה בקרבת בית הספר "מרחבים" ויבצועו עבודות תשתית להגבלת המהירות ואף יוצב רמזור במקום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר