חובות עתק וגירושים: חשבון הבנק שהרס את חייה של תושבת העיר

תושבת ראשון לציון תובעת את בנק מזרחי מסניף הרצל בעיר סכום של 2.5 מיליון שקלים על הפיכת חשבון הבנק מפרטי לעסקי מבלי ידיעתה או אישורה, וגרירתה לחובות ענק שהרסו את חייה

פורסם בתאריך: 7.2.18 14:59

בתביעה שהוגשה בחודש שעבר נגד בנק מזרחי לבית משפט השלום בתל אביב, תובעת תושבת ראשון לציון את סניף מזרחי טפחות ברחוב הרצל בעיר בגין מה שהיא מתארת בכתב התביעה כ"התנהלות שערורייתית של הבנק", בכך שאפשר לבעלה לשעבר לבצע מהלכים רבים בחשבון הבנק הפרטי המשותף להם בלי ליידע אותה ובלי אישורה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

לטענת האישה, הבנק הפך את החשבון מפרטי לעסקי "מאחורי גבה" וכן הגדיל את מסגרת האשראי מסכום של 20,000 שקלים בלבד לסכום של מאות אלפי שקלים. עוד היא טוענת כי הבנק אפשר לבעלה לשעבר להנפיק פנקסי המחאה על שמה ללא ידיעתה, פנקסים שהשתמש במסגרת עסקיו, עד אשר נושים החלו לדרוש ממנה את פירעון החובות. עוד היא טוענת כי הבנק הגיש נגדה ונגד בעלה תביעה בעקבות החובות שנוצרו בחשבון המשותף בבנק. כעת היא תובעת את בנק מזרחי טפחות בסכום שמגיע עד לסך של 2.5 מיליון שקלים וטוענת כי הבנק גרם לה לגירושין מבעלה וכן לנכות של 60% לצמיתות.


 

 

"ביום בהיר אחד ניחתו הצרות על ראשה של התובעת", טוענים עורכי דינה ורד כהן ורענן בר – און בכתב התביעה, "היא הפכה להיות מוגבלת בבנק, כרטיסי האשראי שלה בוטלו, הוגשו נגדה תביעות לפירעון חובות אדירים, הוראות הקבע לא כובדו, והיא מצאה עצמה מסובכת עד צוואר בחובות כבדים וללא אמצעי תשלום." עורכי הדין מוסיפים כי "מדובר בתובעת אשר ניהלה בית ספר במשך עשור ועבדה כמורה במשך שנים רבות, היא דמות מוכרת ואהודה, מקצועית וציבורית. אישה ששמה הלך לפניה בתחום החינוך, ואשר ניהלה חיים שלווים, ללא הרפתקאות כלכליות. כאשר פרץ המקרה, עמדה אשת החינוך בדיוק לפני פתיחת סטודיו לעיצוב אופנה, פרי פיתוח של שנים רבות. הקולקציה החדשה שהכינה, והשקעתה העצומה בסטודיו – ירדו לטמיון". בכך לא הסתיימו צרותיה של האישה ולפי עורכי דינה "היא לקתה בדיכאון קשה. נפגע קשות גם שמה הטוב והמוניטין שלה והיא שילמה מחיר כבד – נפשי, משפחתי, אישי, חברתי וכלכלי – בגלל התנהלותו השערורייתית של הבנק. בנוסף, התובעת התגרשה מבעלה, לאחר עשרות שנות נישואין ושלושה ילדים משותפים והיא ניסתה לשים קץ לחייה והוכרה כבעלת 60% נכות לצמיתות."

מבנק מזרחי נמסר: אין תגובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר