כלב קשור ברצועה

מרתיח: פקח התחזה לפעיל למען בעלי החיים כדי לתת דו"חות

תושב ראשון לציון טוען כי פקח עירייה לא הזדהה ככזה וכשהגיע לעזור להשיב כלב לבעליו, ניצל את ההזדמנות  כדי למצוא את הבעלים להטיל קנס בשווי מאות שקלים

פורסם בתאריך: 24.1.18 16:33

אוהד ברכה, תושב העיר מתלונן כי פקח של עיריית ראשון לציון, אשר הזדהה בשיחת הטלפון עמו רק כמתנדב באחת העמותות למען בעלי החיים בעיר, לא סיפר לו שהוא גם פקח וכך הגיע לביתו "כמתנדב" בלבד, סרק את השבבים של הכלבים שברכה מצא משוטטים לבד ברחוב ביתו ונתן לבעליהם קנסות בשווי 740 שקלים. ברכה טוען כי אם היה יודע שמדובר בפקח, היה ממשיך לנסות למצוא את בעלי הכלבים דרך הרשתות החברתיות.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

"אני פעיל למען בעלי החיים בעיר ומנהל את קבוצת הפייסבוק של "אוהבי כלבים וחתולים בראשון לציון". מצייין אוהד ברכה, "מדי פעם אני מוצא כלבים ברחוב, בעיקר בשכונת נחלת יהודה שם אני מתגורר, ודואג להשיבם לבעלים, לרוב ללא מעורבות הפיקוח העירוני, אלא אם כן מדובר במקרה קיצון".

הוא מוסיף כי "לפני כמה שבועות מצאתי שני כלבים משוטטים ומשוחררים, כלבים מאוד חברותיים, עם קולר. לקחתי אותם אליי ופרסמתי הודעה בוואסטפ של קבוצת נחלת יהודה שמצאתי שני כלבים ואם מישהו יודע מי הבעלים שלהם שיפנה אלי. אחרי כחצי שעה, התקשר אליי אדם שהזדהה כמתנדב בעמותת "ראשון אוהבת חיות" ואמר שהוא רוצה להגיע ולסרוק את השבב של הכלבים, כדי לקבל את הפרטים של הבעלים וליצור עימם קשר".

ברכה טוען כי הבחור הטעה אותו בטלפון, "הבחור טען שהוא מתנדב, הגיע עם עוד בחורה צעירה וסרק את השבב של הכלבים, אחרי שהוא סרק הוא אמר "מצאתי מי הבעלים ועכשיו אני אתן לו קנס. זאת למרות שלא היה לו שום תג, או מדים, ואז הבנתי שמדובר בפקח למרות שטען שהוא מתנדב מהעמותה. בנוסף, הוא גם לא הציג שום תעודה שמעידה כי הוא פקח, אם הוא היה אומר לי בטלפון שהוא מהפיקוח אז הייתי מסרב לקבל אותו על מנת ששני בעלי הכלבים שהכלב שלהם ברח לא יקבלו את הקנס בשווי 740 שקלים והייתי מוצא את הבעלים בעזרת הרשתות החברתיות".

 

ברכה טוען כי הפקח ממש שיקר לו , "לאחר המקרה, העליתי פוסט בפורומים השונים בעיר ובדף האישי שלי והעליתי את הסוגיה, שוחחתי בנושא עם רז קינסטליך שהוא סגן ראש העיר ואחראי בין היתר על הפיקוח העירוני והוא ענה לי שהוא יבדוק במהרה את הנושא. אני טוען שהפקח שיקר לי במצח נחושה ולא הציג את עצמו בטלפון כפקח. אני דורש שיבטלו את הדו"חות האלה, שייערכו בירור בעניין, כולל תשאול הבחורה שהייתה אתו ויימנעו מקרים כאלה בעתיד. אסור שיקרו עוד מקרים בסגנון הזה שפקחים יתחזו בדרכים לא דרכים". 

אחד מבעלי הכלבים, מוטי גוליאן אמר כי "הכלב שלי ברח מהבית שלי בנחלת יהודה, חיפשנו אותו ולא מצאנו. אחרי 3-4 שעות קיבלנו טלפון מהעירייה שהכלב נמצא בבית של אוהד ברכה וכשהגענו למקום אז פקח של העירייה נתן לנו דו"ח של 740 שקלים. כתבתי מכתב לעיריית ראשון לציון שבו אני מבקש לבטל את הדו"ח שכן הכלב ברח בעת שהגיע טכנאי הביתה וזה לא שעשינו את זה בכוונה או שנטשנו את הכלב. שלחתי את המכתב לפני חודש וחצי, אישרו לי שהם קיבלו את המכתב אבל לא קיבלתי תשובה אם ביטלו את הדו"ח או לא".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: הנושא מוכר ונמצא בבדיקה, בסיומה ניצור קשר עם הפונה להמשך טיפול.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר