רוטשילד ראשון לציון
חדשו את תוי התושב והימנעו מקנסות

הקנסות מגיעים ובגדול, כך תמנעו מהם

בחברה לבטחון מציינים כי כ-20,000 תושבים לא חידשו את תוי התושב שברשותם ולא ביצעו את ההליך הנדרש בכדי להחנות ברחבי העיר בכל המקומות המותרים

פורסם בתאריך: 21.1.18 17:28

בדרך כלל התושבים עושים את הכול בכדי לא לקבל דו"חות ומתאכזבים ואף מצטדקים כשהנייר עם סכום התשלום מופיע על זגוגית הרכב. אך ככל הנראה שלא שמו לב שהתחלפה השנה האזרחית ויש צורך לחדש את תו התושב. על פי נתוני "החברה העירונית לבטחון" כ-20,000 תושבים טרם חידשו את תווי התושב ונכון לעכשיו הם חשופים לקבלת קנסות. תו התושב מעניק אפשרות לחנייה בחינם באזורים המסומנים בכחול- לבן ובכל מקום המותר על פי חוק, וכן לדיירים המתגוררים באזורים בהם החנייה מוגבלת לתושבי הרחוב בלבד. ב"חברה העירונית לבטחון" מדגישים כי כל אלו שחידשו את התו אך טרם קיבלו את המדבקה לביתם, יכולים להיות רגועים מפני שאלו מעודכנים במחשבי העירייה ולא תבוצע אכיפה נגדם.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

לרשות התושבים קיימות שלוש דרכים לחידוש תו התושב. הדרך הראשונה היא חידוש באמצעות פורטל האינטרנט שנמצא באתר האינטרנט של החברה לביטחון ולסדר ציבורי . הדרך השנייה היא באמצעות מסירת המסמכים במשרדי החברה לביטחון ולסדר ציבורי ברחוב ז'בוטינסקי 61. ואילו הדרך השלישית,  באמצעות שליחת הבקשה ובנוסף צירוף המסמכים הנדרשים להנפקת תו התושב וצירוף עלות הנפקת התו, למשרדי החברה לביטחון ולסדר ציבורי – בכתובת ז'בוטינסקי 61 ראשון לציון.

קבלת התווים לבתי התושבים תיעשה באמצעות הדואר. על פי הקריטריונים, על המבקש להיות תושב העיר, שבבעלותו או שבהחזקתו הבלעדית כלי רכב פרטי או מסחרי שמשקלו הכולל הינו עד 4 טון. כמו כן יש להגיש מסמכים מאמתים כמו עותק מצולם של תעודת הזהות בצירוף הספח, שבו רשומה כתובת מגורים עדכנית בראשון לציון. וכן עותק מצולם של רישיון רכב תקף על שם המבקש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר