חי כיף

תושבי ראשון לציון דורשים לסגור את החי-כיף לצמיתות

יוזמות העצומה שקוראת לסגירתו של החי כיף חושבות כי זו משמיעה את קולם של התושבים. עד עכשיו העצומה צברה מעל ל-1300 חתימות

פורסם בתאריך: 17.1.18 11:32

בשונה משאר חודשי השונה בו החי כיף פתוח למבקרים לאורך כל ימות השבוע, מאז המקרה שאירע בחודש שעבר (דצמבר) בו אורלי כהן שביקרה עם משפחתה במקום וטענה לרשלנות לכאורה, למות הזברה והוולד שלה, המקום נסגר למבקרים בהוראתו של ממלא מקום ראש העיר, מוטי עג'מי והנושא נבדק ונחקר מצד רשות הטבע והגנים בתיאום עם משרד החקלאות והממונים על חוק צער בעלי חיים. חלק מהתושבים סבור כי הסגירה הזמנית צריכה בכלל להיות קבועה ואף עצומה בשם "סוגרים את החי כיף" נפתחה מצד שתי תושבות העיר, בכדי להשמיע את קול התושבים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

העצומה הווירטואלית שגובתה בעמוד פייסבוק, נפתחה על ידי מיטל טרגרמן ועדיאל נרדיה בנות ה-29. זו נפתחה לפני כעשרה ימים וכיום עומדת על 1319 חתימות כשהיעד עומד על 1500. "מעבר לחתימות שלחו לנו הודעות על תקוותם של התושבים שהמקום ייסגר כמה שיותר מוקדם" מספרת טרגרמן,  "ברגע שנשיג את היעד ניגש לגורמים האחראיים בכדי להראות להם מה התושבים חושבים על המצב", לדבריה מוסיפה נרדיה "כאדם שמאוד אוהב בעלי חיים מבחינתי כל מה שנעשה שם הוא מתחת לכל ביקורת וזה לא רק המקרה עם הזברה. הרבה תושבים חושבים כמוני".

בתחתית העצומה נכתב: "עצומה זו נפתחה למענם של בעלי החיים בואו ביחד נעזור להם! מעבירים את בעלי החיים לספארי ונותנים להם איכות חיים!". ומצד יוזמות העצומה נאמר כי נכון לעכשיו, מלבד השגת היעד והעברת המסר של סגירת המקום, הן לא מתכננות צעדים נוספים כפעולות מחאה. עוד בשבוע שעבר הגישה חברת המועצה, עו"ד ליאל אבן זוהר, הצעה לסדר בה ביקשה לקיים דיון במועצה על המשך תפעולו של המקום באופן שיבטיח את איכות חיי החיות, ואת המשך תפעולו לרווחת התושבים ובין היתר הציעה להעביר את החי כיף למיקום אחר או להעביר את החיות הגדולות לספארי.

 

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון החליטה על סגירת החי כיף עד לתום בירור פרטי המקרה. נציין כי לאחרונה הסתיימו עבודות להחלפת ושדרוג תשתיות המקום בעלות של כשלושה מיליון שקלים. ובהמשך צפויה העירייה להשקיע עשרות מיליוני שקלים בשדרוג ושיפור התשתיות ותנאי מחייתם של בעלי החיים בחי כיף. החלטה זו משקפת את אהבתנו לבעלי החיים ורצוננו להיטיב עמם".

לעצומה לחצו. 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר