אתם הייתם מפסיקים הריון בחודש השמיני? משפחת נוימן לא ויתרה

בשבוע ה-32 להריונה, הרופאים המליצו לקארין נוימן לעבור הפלה בשל אבחון רפואי שהתגלה אצל העובר, אך כיום חודשיים אחרי הלידה היא מספרת על ההחלטה האמיצה להמשיך עד ללידה בנה

פורסם בתאריך: 15.1.18 11:10

במהלך שנת 2017 לירן וקארין נוימן נכנסו להיריון שני, וחיכו לרגע המיוחל בו יביאו לבנם הבכור, אלון בן השנה ושמונה חודשים – מתנה בדמות אח קטן. אך מבלי שום הכנה מוקדמת כשהתקדם ההיריון, בבדיקות המעקב גילו אצל העובר בעיות בריאותיות, ובשבוע ה-32 (בחודש השמיני) הרופאים ביקשו להפסיק את ההיריון בגלל אבחון של הרחבת אגן ולחץ דם גבוה, "כבר ממש הביאו לידיי את הטפסים כדי שאחתום על הפסקת הלידה" מספר קארין נוימן, "הרופאים חששו שהאבחון שלהם ילווה בעוד תסמונות כמו מחלות לב ובעיות בעמוד שדרה" ומוסיפה: "לא ויתרנו. המשכנו לעשות בדיקות וראינו שהבעיה ממשיכה אבל לרגע לא חשבתי להפסיק את ההיריון. לירן בדיוק כמוני. כל הזמן אמר שהכול בסופו של דבר יהיה בסדר".

באותו זמן, השבועות הספורים שנותרו עד ללידת בנם השני לוו בהרבה חששות מצד הזוג אך אלו ידעו שיוכלו להתמודד עם כל דבר והיו שלמים עם החלטתם לשמור על היקר להם מכול. "זו הייתה תקופה מאוד קשה ומלאה בבכי, ממש חוויתי את זה עד ללידה " אומרת קארין ומתארת את התקופה הקשה. 

 

לפני כחודשיים ילדה קארין את בנה, אריאל, וכפי שאבחנו הרופאים מבעוד מועד, הוא נולד עם מום כלייתי המתבטא בהיצרות קשה בחיבור בין הכליה לשופכן, אותו צינור שמחבר את הכליה לשלפוחית השתן ומוביל את השתן. במטרה להביא את בנם לטיפול שיימנע את סבלו, הזוג נוימן הגיעו לד"ר עמוס נאמן מהמרכז הרפואי אסף הרופא שמתמחה בניתוחים לתינוקות בני יומם, ובתחילת החודש (ינואר) ד"ר נאמן ניתח את אריאל בגישה רובוטית חדשנית.

"הניתוח הזעיר פולשני בעזרת רובוט מאפשר דיוק רב בזמן הניתוח, החלמה מהירה לאחריו והפחתת הכאב שנגרם עקב הניתוח. לשמחתי המהלך הניתוחי של אריאל עבר כמתוכנן והוא התאושש במהרה" קבע ד"ר נאמן. לדברי האם המאושרת: "חששתי מאוד מהניתוח אבל לא היה ממנו מנוס. וגם עכשיו אנחנו במעקב שבועי אחרי המצב אבל כבר עכשיו דברים יותר טובים. העיקר הבריאות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר