זו הדירה שמצאו בני נוער כשהגיעו לסייע לקשיש שחי בתנאים מחרידים

בעקבות מידע שהגיע ללשכת הרווחה לאזרחים וותיקים בראשון לציון על דירת קשיש שמתגורר בדירה מזוהמת, הוזעקה באופן מיידי קבוצת מתנדבים של בני נוער לסייע לקשיש

פורסם בתאריך: 14.1.18 15:42

פנייה שהתקבלה לפני שבועיים על קשיש בן 71 שמתגורר במרכז ראשון לציון בדירת חדר ובסביבת חיים ירודה, הובילה לביקור עובדת סוציאלית מטעם לשכת הרווחה לאזרחים וותיקים. בעת ביקורה נחרדה לראות כי המצב חמור משציפתה –  זוהמה ואשפה נראתה בכל רחבי המקום, ואף ריח חזק של שתן פקד את הדירה. נוכח הסיטואציה שהוערכה על ידה כי נמשכת תקופה בלתי מבוטלת הצריכה מצד לשכת הרווחה לפעול באופן בהול בכדי לשפר את התנאים במקום.

 

דירת הקשיש כפי שבני הנוער מצאו אותה

עובדות הלשכה החליטו לגייס למצב קבוצת בני נוער בכדי שאלו יעשו משהו קטן וטוב למען הקשיש, ושבצורה עקיפה יקבלו שיעור חשוב לחיים – אחד כזה שמדבר על פרופורציה והערכת הקיים. אלו ששמעו על הסיטואציה הלא פשוטה החליטו להירתם מיד למשימה, הצטיידו במוצרי ניקיון שנתרמו וניקו במשך שעות את דירתו של הקשיש מבלי להשאיר כל זכר לשאריות הזבל שנערמו במקום קודם לכן. "שוחחתי עם הקשיש בבוקר לאחר מכן. הוא פשוט היה אסיר תודה ומאושר מהסיוע שקיבל" סיפרה אחת העובדות בלשכת הרווחה.

המתנדבים עצמם הם קבוצה של קומונרים מתנועת הנוער הלאומי. שפנו מבעוד מועד למחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה וביקשו להתנדב, ובנוסף  לניקיון הדירה הם הביאו לידיו של הקשיש מתרומות שהושגו טרם הביקור:  מיטה, שמיכות והליכון, ומבחינתם הם מתכוונים להמשיך לפקוד את הבית מפעם לפעם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר