יו"ר אגודת הסטודנטים של המכללה למנהל – "רוצים להיות קול במאבק המתמחים"

בשבוע שעבר נבחר ליאור טוויל לקדנציה שנייה כיו"ר אגודת הסטודנטים במכללה למנהל, ראיינו אותו ושמענו על שיתוף הפעולה עם עיריית ראשון לציון, על המאבק שהוא והאגודה שלו לוקחים למען מתווה הוגן עבור המתמחים בתחום המשפטים וכן ועל המסעות הוולונטריים הייחודים שמוציאה המכללה למדינות העולם השלישי

פורסם בתאריך: 10.1.18 10:04

ליאור טוויל יכול לסמן כבר וי על פרויקט שיצא לדרך בכהונתו כיו"ר אגודת הסטודנטים במכללה למנהל, כאשר בפרויקט משותף עם עיריית ראשון לציון סומנו יותר מ-1700 מקומות חנייה לתלמידי המכללה, מקומות חנייה שהפכו למונגשים יותר לנכים ונשים בהריון. בנוסף טוויל והאגודה מכריזים על הצטרפותם למאבק הארצי למען המתמחים ולמען השארת זמן ההתמחות לשנה אחת בניגוד לעמדת משרד המשפטים.

"עשיתי את התואר הראשון שלי בתקשורת ובניהול" מספר טוויל, "עכשיו התחלתי את התואר השני שלי ביזמות ובחדשנות ולפני שבוע ממש נבחרתי לקדנציה שנייה כיו"ר אגודת הסטודנטים כאשר כל קדנציה כרגע היא שנה אחת." הוא מוסיף כי "יש שיתוף פעולה הדוק עם עיריית ראשון לציון ואפשר לראות את זה בפרויקט בחניון של המכללה בו סומנו 1700 מקומות חנייה, גם סימנו לנו את החניות אחרי שאנשים היו הולכים לאיבוד בחניון וגם הנגישו את החנייה לנכים ונשים בהיריון. היחס שאנחנו מקבלים מהעירייה הוא מצוין והפרויקט הבא שלנו על הפרק יעסוק בשיפוץ הבתים לאנשים מעוטי יכולת בעיר ראשל"צ. שנה שעברה לדוגמא שיפצנו בתים של ניצולי שואה בתוך העיר בשבוע המעשים הטובים ובסמוך ליום השואה. השנה אנחנו רוצים להוציא את האגודה החוצה, לא רק כלפי הסטודנטים אלא גם ליצור שיתוף פעולה עם הקהילה בעיר ולעשות פעילויות התנדבותיות בבתי ספר ובמקומות אחרים. בנוסף, אנחנו כאגודה רוצים להיות קול במאבק של רף הבחינות הבלתי הגיוני שנוצר כדי "לזקק" את כמות הסטודנטים שניגשים ללמוד את המקצוע.

יש צורך להגיע למתווה הוגן עבור המתמחים והדרישות יבואו בשינויים מחייבים החל משנה הבאה. הרצון הוא להפוך את תנאי הבחינה להוגנים. יחד עם התאחדות הסטודנטים נגבש מתווה אחיד ונציגו מול הוועדה הבוחנת. אנחנו רואים בזה פגיעה בסטודנטים וזה נושא שבו אנחנו משמיעים את קולנו אל מול לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים יחד עם התאחדות הסטודנטים הארצית. חשוב לציין גם שכיום יש מעורבות חברתית מאוד גבוהה של הסטודנטים שלנו בין אם זה בהתנדבות לקהילה או בכך שבמכללה למנהל יש רוב מוחלט שמשרת במילואים מעל חודש במהלך השנה ואנחנו פועלים יחד עם הנהלת המכללה שזה יהיה מוכר כנקודות זכות שמוכרות ע"י המל"ג או הקהילה להשכלה גבוהה. בנוסף, גם כל הנושא של אות מגן המילואים וחיזוק הקשר עם סטודנטים שהם חיילים ושנמצאים בבסיסים זה גם משהו שמאוד חשוב לנו השנה.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

 

 

ספר לנו על פרויקט ייחודי למכללה למנהל שהולך להתבצע השנה?

כל שנה אנחנו מוציאים בקיץ משלחת הומניטרית למדינת עולם שלישי, זה פרויקט הדגל שלנו, היינו בתאילנד, נפאל, הודו, פיליפינים ולפני חודשיים חזרנו מטנזניה. מה שאנחנו עושים זה מוצאים בית ספר או בית יתומים להתנדב בו ואז גם מעבירים תכנים אקדמיים וגם משפצים להם את כל המבנה בין אם זה בצביעת כיתות, בניית גדרות או דברים מעבר לכך כמו פרויקט חקלאות שעשינו בטנזניה. במסע בטנזניה לקחנו אתנו 3.2 טון ציוד הומניטארי הכולל תיקים, ספרים, ציוד מחשבים, ביגוד ונעליים ואנחנו מקווים לעשות את זה גם בשנה הבאה בסיוע משרד החוץ.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר