אסף דעבול. צילום פרטי
אסף דעבול. צילום פרטי

חבר מועצה אסף דעבול: "לא קיבלתי שוחד, אתבע את ערוץ 10"

חבר מועצת עיריית ראשון לציון, אסף דעבול מאיים בתביעת לשון הרע על ערוץ 10 בנוגע למידע שפורסם עליו בכתבה ששודרה בסוף השבוע

פורסם בתאריך: 7.1.18 12:52

בחודשים האחרונים תושבי ראשון לציון התרגלו לראות את שם עירם מוצג כחלק בלתי נפרד מסדר היום התקשורתי וזאת בעקבות החשדות לשחיתות בעירייה. הסיטואציה הובילה למחנות תושבים של תומכים ומאמינים בצדקת אלו ששמם נקשר לפרשה, מתנגדים וחורצי גורל בטרם עת, אלו שממתינים לראות מה יוליד יום – וחברי מועצה שמצהירים על עצמם כלוחמים בשחיתות. אחד מהבולטים בהם הוא אסף דעבול שמרבה להתראיין בנושא ולהצהיר על הצורך בניקוי העיר מכל סממן של שחיתות. אך להפתעת רבים, בסוף השבוע פורסם בערוץ עשר בתכנית "שישי" כי בימים אלה נערכת בדיקת משטרה בנוגע לקשר של דעבול עם קבוצת נדל"ן שהעומד בראש הוא יעד מודיעיני משטרתי.

במהלך הכתבה הוצג כי דעבול קיבל שכר טרחה של חמישה מיליון שקלים לאחר ששימש כמתווך לרכישת הקרקע בעיר ולאחר חצי שנה כיהן, כחבר בוועדת תכנון ובנייה, ואישר לאותה חברת נדל"ן שלקחה חלק בעסקה, דבר שגרם לערכה לעלות ב-20 מליון שקלים. שעות אחדות לאחר שידור הכתבה, דעבול פרסם בעמוד הפייסבוק שלו, פוסט, בו הכחיש את כל שהוצג, והצהיר כי מתכוון לתבוע את ערוץ 10 על לשון הרע.

עוד באותו עניין:
חבר המועצה אסף דעבול טוען לאיומים על חייו

"לא היו דברים מעולם, לא קיבלתי ולו שקל אחד כי בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל. מעולם לא היה דיון בוועדה לתכנון ובנייה בקשר לעסקה הזו" כתב דעבול בפוסט, והוסיף על כך שלא הובאו דבריו בתגובה במהלך הכתבה: "ביום שישי בצהריים התקשרו אליי מערוץ 10 בזמן שהחזקתי את נכדי כסנדק שלו בברית המילה ובמקום להתחשב בנסיבות האירוע המיוחד ולחכות לתגובתי ביום ראשון כשכל הנתונים מונחים לפניי, הכתב בחר לפרסם את הכתבה ללא תגובתי". והצהיר על כוונותיו להגיש תביעת לשון הרע נגד ערוץ 10. "הנזק שנגרם למשפחתי, לי ובעיקר לתושבי ראשון לציון הוא בל יתואר", ציין דעבול.

בשיחה עם "השקמה ראשון לציון" – טוען דעבול כי עצם היקשרות שמו לצד השני של המטבע, היא אינה מקרית וחושב כי עשוי להיות קשר ישיר לאיומים על חייו לנושא: "במשך שנה מאיימים על חיי, שולחים לי שליחים, משמיצים אותי, פגעו לי ברכב ואני בכל זאת ממשיך במאבק שלי. הם אנשים חזקים מאוד עם הרבה כסף ששוכרים חוקרים פרטיים ויכול להיות שהם אלו שהפילו בפח את ערוץ 10. זה פשוט הזוי כל מה שהוצג לא היה ולא נברא".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: ״חדשות עשר עומדים מאחורי פרסום הדברים״.

לשאלתנו בדבר בדיקת משטרה בנושא, מדוברות המשטרה אגף חקירות ומודיעין לא התקבלה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר