חורף
חורף

כיצד מתכוננת ראשון לציון למזג האוויר הסוער בסוף השבוע?

כל ההכנות של העירייה וחברת החשמל לקראת המערכת החורפית שתגיע בסוף השבוע

פורסם בתאריך: 4.1.18 09:10

לפי התחזיות בסוף השבוע הקרוב הטמפרטורות צפויות לרדת ומזג האוויר צפוי להיות סוער במיוחד מחמישי בלילה ועד שישי בערב. בשונה מחודש נובמבר אז החלו הגשמים והבעיות הסתכמו בעיקר בהצפות ברחובות מסוימים ברחבי העיר ובמכסי ביוב בולטים בשל חוסר ניקוז מי הגשמים, הפעם המצב ילווה ברוחות חזקות, וגשמים ממושכים. מדברי חברת החשמל נראה כי בשל מזג האוויר יש צפי לנזקים ברשת החשמל ולהפרעות באספקה למרות ההיערכות מבעוד מועד למצב, "אין אפס הפרעות ונזקים ברשת החשמל" נמסר על ידם. עוד נאמר כי צוותי העבודה בשטח ערוכים להפרעות.

גם עיריית ראשון לציון מתכוננת לסופה, לדברי העירייה בוצעה הערכות של יחידת הגיזום העירוני וחברת חשמל כבכל שנה לקראת החורף. פינוי האשפה יוקדם מהאזורים בהם היה צריך להתבצע לקראת שבת, להיום אחה"צ.

אנשי תאגיד מניב הקדימו ופינו שלכת מהקולטנים על מנת שלא יסתמו ויהיו הצפות. גם המוקד העירוני צפוי לתגבר נוכחות ואנשי החברה לביטחון הונחו לכוון הסדרי תנועה במקרי הצפה, חסימות דרך במקרה הצורך, אבטחת מפגעים שיצוצו עד להגעת הגורמים המטפלים ועוד, כמו כן גם בגזרת חוף הים נעשתה הערכות הן מצד בעלי העסקים, והן מצד אגף חוף הים ונראו במקום מערומי חול לאורך רצועת החוף בכדי למזער נזקיים עתידיים בזמן הסערה שצפויה לפקוד את המקום.  מהעירייה נמסר שהועברו הנחיות לבעלי נכסים שלהם מפגעים פוטנציאלים בסערה, כמו גגונים מפח שאינם יציבים וחפצים שעלולים להתנתק.

 

עוד חשוב לשים לב בקרב הנהגים לתנאי הדרך המשתנים בתקופה זו של השנה, בייחוד לאור העובדה כי לפני כחודשיים ביום הראשון בו החל לרדת גשם, התהפך בשדרות משה דיין רכב עם הורים בשנות ה -30 לחייהם ובאורח נס השלושה רק נפצעו קל ומונית שהתהפכה בשבוע שעבר ליד התחנה המרכזית בעיר. כמו כן בהתחשב בנתונים בחורף שעבר נפגעו בתאונות דרכים 9,669 בני אדם, כך על פי נתוני עמותת אור ירוק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר