קרן ראשון לציון מיסודו של ארגון הקבלנים העניקה 40 מלגות לסטודנטים מראשון לציון

מזה 41 שנה מעניקה חברת הנדל"ן "שמשון זליג" מלגות ללימודים הקרובים לענף הבניה. כ-360 פניות נשלחו מתושבי העיר, ומתוכם נבחרו 40

פורסם בתאריך: 2.1.18 15:18

כמדי שנה, גם השנה העניק שלומי זליג מנכ"ל משותף ובעלים של חברת הנדל"ן "שמשון זליג" 40 מלגות לסטודנטים, ביניהם 18 סטודנטים למקצועות הבנייה, ההנדסה האזרחית והאדריכלות. זוהי מלגה שניתנת לתושבי ראשון לציון על סמך מצב כלכליו היא ניתנת זו השנה ה-41. המלגה באה לעודד השכלה גבוהה ולהציע תמיכה לסטודנטים שתומכים בבני משפחותיהם וניתנת עדיפות למקצועות הקרובים לענף הבנייה השונים. את המלגה ניתן לקבל החל מהשנה הראשונה, כאשר המלגאים נדרשים להתגורר בראשון לציון בזמן הלימודים. מתוך כ-250 פונים נבחרו ה-40 שקיבלו את המלגה.

את המפעל הזה ייסד אביו של שלומי, שמשון זליג ז"ל בשנת 1976, זליג פעל כל חייו להקטנת פערים בחברה ובמהלך שנות פעילותה העניקה הקרן כ- 2000 מלגות בסכום מצטבר של מיליוני שקלים. בטקס הענקת המלגות הודה זליג לכל התורמים ונותני החסויות, לחברי הנהלת עמותת קרן המלגות, וליו"ר ארגון הקבלנים ראול סרוגו שמלווים את הקרן לאורך השנים.

"לשמחתנו, קיים צימאון רב, בקרב הדור הצעיר, לרכישת השכלה אקדמאית" מספר שלומי זליג, "לראייה – עשרות מכללות נפתחו בשנים האחרונות וכמות הסטודנטים לתואר ראשון כמעט והוכפלה משנת 2000 ועד היום. לצערנו, עלות רכישת ההשכלה מהווה עול כבד על כתפי חלקים נרחבים בחברה, ואנו בקרן המלגות משתדלים להקל, ולו במעט, על ההתמודדות הכלכלית הקשה. מטרת קרן המלגות היא לעזור לדור הצעיר ברכישת השכלה. השכלה מהווה את הכלי המרכזי לצמצום הפערים בחברה. העולם צועד קדימה, ומי שאינו צועד עמו – נותר מאחור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר