מעבר החציה בנאות אשלים בו התרחשה התאונה

תאונת פגע וברח בדרך למתנ"ס נאות אשלים

שני אחים נפגעו בדרך לחוג על ידי נהגת שנמלטה מהמקום. האם מחפשת נמרצות אחרי אישה כבת 60 שברחה מבלי להעניק סיוע לילדיה

פורסם בתאריך: 25.12.17 14:39

"בני הקטן אומר לי שזו הייתה ממש דריסה הוא אפילו צייר לי את השמשה האחורית של הרכב" כך מספרת בזעזוע אניה גברילוק תושבת העיר על אירוע דריסה שמסתמן כ"פגע וברח" של רכב פרטי שפגע בילדיה איליה (12) ודניאל (7). המקרה התרחש אתמול (ראשון) בשכונת נאות אשלים בפינת הרחובת התזמורת והמצלתיים בסביבות השעה 17:20 ולמרות שהוגשה היום (ראשון) תלונה במשטרה על ידי גברילוק, היא מנסה גם את כוחה באמצעות רשת הפייסבוק בכדי למצוא איזשהוא קצה חוט לנהגת.

בשיחה עם ה'שקמה ראשון לציון' גברילוק מציינת שבנה איליה ליווה את אחיו הקטן לחוג במתנ"ס בשכונת מגוריהם (נאות אשלים) ובזמן שהגיעו לאמצע מעבר החציה (הראשון מבין השניים שעמד בפניהם) צץ רכב פרטי ופגע בהם. "בני הגדול נפל ונתקל באחיו והם ישר נפלו לכביש והנהגת פשוט ישבה בכיסא הנהג ולא בדקה לשלומם. לא יצאה מהרכב, לא אמרה כלום. הילדים שלי היו כמה שניות על הכביש ואז הם קמו ועברו למדרכה והיא פשוט ברחה" אומרת גברילוק.

 

בפוסט שכתבה בפייסבוק היא מציינת: "הילדים היו בהלם, נבהלו מאוד ולצערי לא זוכרים הרבה פרטים. הם זוכרים שזה היה רכב בעל דלתות בצבע כסף או לבן, על השמשה אחורית הייתה מדבקה או שלט כחול. הנהגת מבוגרת בסביבות גיל 60 עם שיער כהה". עוד כתבה: "אני מבקשת במידה ומישהו היה במקום באותו הזמן והיה עד למקרה, נודע לכל פיסת מידע. לא נתפס איך אדם יכול לפגוע בילדים ופשוט לנסוע מהמקום ולהשאיר אותם בוכים ומבוהלים". לדבריה לאחר הפגיעה הנהגת נסעה לכיוון רחוב חומה ומגדל.

גברילוק, טוענת כי ילדיה ספגו פגיעות כתוצאה מהמקרה, האחד בעיקר בזרועותיו, והשני בצד גופו. ורק כשהם חזרו הביתה לאחר ההתרחשות הם הבינו את שעברו. "בני הגדול אמר שהוא היה צריך לצלם את האוטו כדי שימצאו את האישה. אבל הם כל כך נבהלו ורק כשהגיעו הביתה אחרי שנפגעו סיפרו לי על מה שקרה".

מדוברות מרחב שפלה נמסר: "נסיבות המקרה נבדקות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר