נערים מתאספים כל שישי בגן פופל מרדכי, מרעישים ומשתכרים

תושבים בשכונת רביבים טוענים כי נערים מגיעים בתקופת החורף לגן פופל מרדכי כדי לבלות את לילות שישי תוך הפעלת מוזיקה והשתכרות עד אובדן חושים

פורסם בתאריך: 25.12.17 11:21

תושבי שכונת רביבים בעיר טוענים כי בני נוער שמו לעצמם מנהג להגיע לגן פופל מרדכי בלילות סוף השבוע הקרירים, להרעיש, להפעיל מוזיקה וחמור מכך – להשתכר עד אובדן חושים לאורך כל הלילה. טענות התושבים מתמקדות גם במשטרה המקומית שלא מגיעה בזמן או שמגיעה רק לאחר שהנערים עזבו את המקום לפנות בוקר.

ביום שישי האחרון הגיעו צעירים במהלך הלילה לגן פופל מרדכי באזור, שתו, עישנו והשתכרו לחלוטין כשהם מפריעים לדיירים באזור. עוד הוסיפו השכנים כי על אף שהתלוננו במשטרה הצעירים עזבו את המקום רק בשעה רבע לארבע לפנות בוקר ככל הנראה בעצמם. התושבים חוששים כי בדומה לחורף שעבר, אז פקדו הנערים את הגן כל ליל שישי, הדבר יקרה הדבר גם השנה.

"אני גרה ברחוב פופול מרדכי והבניין שלי נמצא סמוך לגן שעשועים" מספרת לנו תושבת השכונה, "בגן ישנם ספסלים שנמצאים במעין מפלס תחתון שמוגן מרוחות. כל יום שישי בחורף שעבר היו מתאספים נערים באופן קבוע, מעשנים, שותים, משתכרים ומבלים עד 2-3 לפנות בוקר" היא מתארת את שגרת סוף השבוע בשכונה. "אני מאסתי להתקשר כל פעם למשטרה, כי הנערים פשוט מגיעים כל שישי. הם מגיעים לפה רק בחורף, בקיץ הם פשוט הולכים למקומות אחרים. שנה שעברה זה היה סיוט ושבוע שעבר זה התחיל שוב כאשר בשישי האחרון הם הגיעו בסביבות אחת וחצי לפנות בוקר ועד שלוש וחצי הגיעו עוד ועוד נערים", היא מתארת את השתלשלות העניינים, "צלצלתי למשטרה ואני לא יודעת אם היא הגיעה או לא, הם הפעילו מוזיקה ברמקולים ניידים והמשיכו להרעיש". את בעיית השתייה של הנערים היא מתארת באופן מזעזע, "בערך ברבע לארבע שמעתי שני נערים, כאשר אחד מהם היה ככל הנראה שיכור לגמרי ללא יכולת לקום כשהשני מנסה להקים אותו לשווא והנער השני עונה "אני מת, אני לא יכול לזוז" עד שהוא השתכנע לעזוב את הגן".

המפלס התחתון בגן פופל מרדכי בו מתאספים הנערים מידי שישי

 

מלבד למשטרה את התלונות מפנים התושבים גם להורים, "איפה הורי הנערים האלה שמסתובבים כל הלילה בחוץ ונמצאים חצי מעולפים בגנים ציבוריים מרוב אלכוהול? זה פשוט מזעזע, גם לי יש ילדים מתבגרים ואני יודעת בכל רגע נתון איפה הבן או הבת שלי נמצאים". את השיחות למשטרה מתעדת תושבת השכונה, "מדובר באירוע מספר 46 ואינני יודעת אם המשטרה מגיעה או לא, אבל אני מתריעה שזה יכול לקרות עכשיו כל שישי כמו בשנה שעברה בגלל הלילות הקרים ואני לא מוכנה שזה יקרה שוב לאורך כל החורף."

מדוברות משטרת מרחב שפלה נמסר: "כוח משטרה שהגיע למקום תוך 7 דקות מקריאה זיהה מספר נערים השותים אלכוהול. השוטרים שפכו על פי חוק את האלכוהול ופינו את הנערים מהמקום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר