הדמיית בית ספר רקפות טוטם הדמיות
בית ספר רקפות. הדמיה: טוטם הדמיות

איך ייראה בית הספר רקפות שייפתח במזרח ראשון לציון?

שלוש קומות, 24 כיתות ומועדונית בעלות של 27 מיליון שקלים. כך ייראה בית הספר החדש שייפתח ב-2019

פורסם בתאריך: 18.12.17 13:25

גבעת הרקפות, השכונה החדשה שנבנית במהירות במזרח העיר, כבר נחשבת אבן שואבת לאוכלוסיה רבה ועכשיו – העירייה מפתחת בה את מוסדות הציבור. במסגרת זו, ייחנך בשנת 2019 בית הספר היסודי החדש רקפות, סמוך לרחוב בני עקיבא. בית הספר ישתרע על שטח של 4000 מ"ר' ויכלול 24 24 כיתות בשלוש קומות. בשלב א' ייבנו 18 כיתות ובשלב ב', עוד שש כיתות. בחצר יוקמו מגרשי ספורט, ותהיה גם רחבת התכנסות מרכזית ומתקני משחק – לתלמידי הכיתות הנמוכות, שייהנו גם ממועדונית. בהמשך, ייבנה בבית הספר גם אולם ספורט.

עלות הקמת בית הספר מוערכת ב-27 מיליון שקלים ואת עבודות ההקמה מבצעת החברה הכלכלית בראשות ניצן פלג, שאחראית גם על עבודות הפיתוח של השכונה עצמה.

שכונת גבעת הרקפות ממוקמת במזרח ראשון לציון, בין שיכוני המזרח לבין מתחם צריפין. שטח השכונה הוא כ-178 דונם ובה 1,394 יחידות דיור. בשכונה ייבנו 8 מגדלים בני 23 קומות שגובלים בפארק עירוני שיפריד את השכונה ממתחם צריפין.  בשכונה מתוכננים עוד 250 יחידות בדיור מוגן, שטחי ציבור פתוחים, שטחים למבני ציבור ושטח למסחר. השכונה נכללת בתוכנית מחיר למשתכן ובהגרלה הראשונה של 490 דירות, זכו 194 מתמודדים כאשר כ-40% מהזוכים בהגרלה – הם תושבי העיר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר