בנק הפועלים סניף שיכון המזרח קרדיט ליהודה נקיס
בנק הפועלים סניף שיכון המזרח קרדיט ליהודה נקיס

סניף הבנק עובר דירה והלקוחות הקשישים חסרי אונים

לקוחות סניף בנק הפועלים משיכון המזרח זועמים: "ניאלץ לנסוע מרחקים כדי להוציא כסף"

פורסם בתאריך: 10.12.17 09:17

תושבים ותיקים רבים משכונת שיכון המזרח טוענים כי החלטת בנק הפועלים להעביר את הסניף מקניון מגדלי העיר בשכונה למתחם עזריאלי ראשונים, תגרום לנטישה של לקוחות קשישים ונכים אשר מתקשים להתנייד ואינם משתמשים בשירותים הדיגיטליים של הבנק. עוד טוענים התושבים כי בכוונת לצאת להפגנות נגד המעבר.

יהודה נקיס, נציג ועד הפעולה בשיכון המזרח, אומר: "אנשים אמרו לי במפורש שהם יעזבו את הבנק ויעברו לבנק אחר. פעם היה כספומט באזור, אנשים לא בנויים לנסוע במיוחד באוטובוסים, ללכת ולחזור כדי להוציא כסף. אין לנו עם מי לדבר. זו התעללות בקשישים ובנכים שמגיעים להוציא כסף בכספומט. בנק הפועלים צריך להשקיע קצת כדי שהאנשים יוכלו להמשיך לקבל את השירות. ייצאו כאן להפגנות למען השכונה".

 

כפי  שפורסם, בנק הפועלים החליט על העתקת המבנה מקניון מגדלי העיר למתחם עזריאלי ראשונים ותושבים מספרים כי בסניף המקורי הקופות כבר נסגרו והדבר מגביל אותם מאוד.

תושבת השכונה אמרה כי "זו תהיה בעיה אם הסניף יעבור לראשונים. אמנם אני נגישה ויש לי רכב אבל אצטרך לשלם על חניה וזה קצת בעייתי. לא תמיד אני יודעת להשתמש בכל השירותים וכבר קרה לי לא פעם שהייתי צריכה את הפקידה. האם בכל פעם שאצטרך להגיע לבנק אאלץ לנסוע לראשונים לקניון? ברכב זה עשר דקות אבל באוטובוס זה יותר. מה יעשו המבוגרים והקשישים? זה לא הוגן לסגור את הסניף. אני אשאר בבנק, אני בסניף הזה שנים ארוכות אבל אני רוצה שישאירו אותו בשיכון כי זה הרבה יותר נגיש לי".
רחל אברהם, תושבת השכונה, הוסיפה: "אבא שלי הולך ברגל לשיכון וזה שתי דקות, איך הוא יגיע לבנק בעזריאלי? בזמנו רצו להוציא את סניף הדואר מהשכונה, ורק בזכות יהודה נקיס, נציג המאבק שלנו, בסוף השאירו אותו במקומו. יש כ-50,000 תושבים בשכונה, איך אפשר שלא יהיה לנו סניף בנק במרכז המסחרי שלנו? התושבים ייצאו להפגנות כי חייבים לעשות משהו ולא להזניח הלקוחות הזקנים".

מבנק הפועלים נמסר בתגובה: "בימים אלה אנו נערכים להעתקת סניף ראשונים למבנה חדיש ומודרני לרווחת הלקוחות במתחם עזריאלי ראשונים. הסניף במיקומו החדש ייתן מענה איכותי, חדשני ושירותי יותר וגם בטוח יותר לציבור לקוחותינו. ההחלטה על העתקת הסניף בוצעה בתיאום ובהמלצת מהנדסי העירייה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר