חגית ביטן מתוך דף הפייסבוק
חגית ביטן מתוך דף הפייסבוק

"כל הסיפור הזה נפל על חגית ביטן כרעם ביום בהיר"

הותר לפרסום: חגית ביטן היא אשת הח"כ שנעצרה בפרשת השחיתות. מכריה מספרים על אשת עבודה מקצועית וצנועה, אם למופת ומתקשים להאמין לחשדות

פורסם בתאריך: 5.12.17 14:53

אשת חבר הכנסת הבכיר שנעצרה ביום ראשון במסגרת פרשת השחיתות בעיריית ראשון לציון היא חגית ביטן, אשתו של יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן. כך הותר היום (שלישי) לפרסום. ביטן נחקרה במשרדי להב 433 בלוד בחשד להלבנת הון במסגרת הפרשה, ותושאלה לגבי שני מליון שקלים שהתגלו בחשבונה, היא הכחישה וטענה שלא היא ניהלה את החשבון. עם תום חקירתה, בית המשפט שיחרר אותה למעצר בית בבית אחותה ונאסר עליה לשוחח עם בעלה מחשש לתיאום גרסאות.

חגית ביטן היא עובדת עיריית ראשון לציון, בת 55, המתוארת על ידי מכריה כאמא טובה ומגוננת לשתי בנותיה, גלית וענבר. "היא בת זוג תומכת, טיפוס חרוץ שמבצע את עבודותו על הצד הטוב ביותר ואישה נעימת הליכות שרחוקה שנות אור מהפוליטיקה", מספרים מכריה.

 

אבי צרף, יו"ר ועד ההורים, סיפר: "פגשתי אותה רק במסגרת עבודתה במכללת הורים. היא אישה מקסימה ובכל פעם עשתה עבודתה בצורה הטובה ביותר. מבחינתי תמיד הכל עבד מולה מושלם".


עוד באותו הנושא:

מה חושבת אשתו לשעבר של דב צור על המעצר?

יו"ר ועדת הביקורת במועצת העיר, אסף דעבול: "אני מכיר את הזוג ביטן מהיום שהם התחתנו שזה מעל 25 שנים ואני וחגית עובדים באותו הבניין. היא אישה טובה ושקטה מאוד, לא מתנשאת ולא מנסה להתבלט. יש סיכוי שאם היא תעבור בבניין העירייה אפילו לא יידעו להצביע שזו חגית ביטן. כל הסיפור הזה לדעתי נפל עליה כרעם ביום בהיר, ואם היא אומרת שהיא לא ידעה על כל העניינים אני אומר חד משמעית שהיא לא ידעה. לפעמים יש חשבון בנק משותף לבעל ולאישה וגם אם נכנסים סכומים גבוהים, האישה לא תשאל כי מבחינתה הבעל הוא זה שעושה עסקה".

עוד מוסיף דעבול: "היא בכלל לא קשורה לפוליטיקה, תמיד היא הייתה יותר אמא שגדלה שתי בנות מקסימות. לבי איתן מפני שלא מגיע להן. גם כשאני וביטן היינו יריבים היא אף פעם לא הייתה יריבה או עוינת ולא התערבה".

כמו כן הותר לפרסום כי איש העסקים משה יוסף, חבר קרוב של ח"כ דוד ביטן הוא בין העצורים שנחקרו במשטרה, וזאת על רקע החשדות בנוגע למתחם האלף. מעצרו של יוסף הוארך בתחילת השבוע ב- 12 יום.  עוד נמסר מדוברות המשטרה (אח"מ): "בשעות הלילה עוכב לחקירה באזהרה מעורב נוסף שבסיום חקירתו נעצר. היום בשעות בוקר המוקדמות עוכבו לחקירה באזהרה ארבעה מעורבים נוספים. החשודים הובאו לחקירה במשטרה ובשעות הצהריים יובאו ככל שיידרש מבחינה חקירתית, לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון".

עוד בין החשודים בכיר בחברה הכלכלית של ראשון לציון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר