החולדות עברו לכצנלסון: תושבים מבוהלים – מזל שיש חתולים

תסתכלו היטב בתמונה: היא צולמה הבוקר (שני) ברחוב ארלוזורב בראשון לציון. כך נראים החיים בשכונה שאומצה בחום על ידי החולדות

פורסם בתאריך: 27.11.17 14:28

לאחר שדיירת בשכונת אברמוביץ התלוננה על חולדה שנכנסה לביתה, ועל החשש מפני חולדות באזורים נוספים ברחבי העיר, דיירי שכונת כצנלסון, ברחובות: ארלוזרוב, ברנר ובלינסון, מתלוננים על חולדות בקרבת הבתים.

"אני לא מבינה איך לא מטפלים בנושא הזה במלוא הרצינות. בכל פעם אני שומעת על איזור אחר בעיר עם הבעיה הזאת. זה נהיה כבר מפחיד", טוענת הילה, תושבת השכונה. לדבריה היא נתקלת מדי יום בחולדות בסביבת מגוריה. התושבים פנו מספר רב של פעמים למוקד העירוני בנושא, על מנת שזה יטופל בהקדם, אך לפי הנראה בשטח פתרון עוד לא נמצא. "כנראה רק כשמשהו חס וחלילה יקרה לאחד הילדים בדרך לבית הספר, ידאגו לזה כמו שצריך. מקווה מאוד שאחרי הפניות שלנו זה לא באמת יהיה המצב", מוסיפה תושבת אחרת בשכונה.

 

בין התושבים יש גם את אלה שהתייאשו. "כבר הרמתי ידיים. בזמנו פניתי למוקד העירוני על האשפה והגזם שבאופן קבוע חוסם כאן את המדרכות, ולא עשו כלום, אז גם הפעם אני לא מצפה לשום דבר. בינתיים החתולים הם אלו שעושים את העבודה כאן ברחוב", אומר אייל, תושב השכונה.

בשנה שעברה תינוק כבן חמישה חודשים ננשך על ידי חולדה בפניו, ידיו וכפות רגליו. לשמחת המשפחה המקרה הסתיים בטוב, והנושא טופל על ידי עיריית ראשון לציון.

טרם נמסרה תגובה מעיריית ראשון לציון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר