צילום: שגיא פלדמן

1,500 שקל ארנונה ואפס חניה בקריית הלאום

תושבי קריית הלאום נאלצים להחנות את רכביהם במרחק רב מהבית ועל מדרכות בשל מצוקת חניה קשה. סגן ראש העירייה: "בקרוב נכשיר חניון"

פורסם בתאריך: 23.11.17 19:56

שכונת קריית הלאום במערב העיר מונה יותר מ-5,000 תושבים, כאשר כל בית אב מחזיק בממוצע בשני רכבים. דיירים אשר אין להם חניות פרטיות נמצאים במצוקת חניה יומיומית, והם נאלצים להתרחק מאות מטרים מבתיהם על מנת להחנות. זאת, למרות מגרשי החניה בקרבת בית המשפט השלום אשר צמוד לשכונה ומגרש החניה שסמוך למוזיאון יעקב אגם, שחלקו מושבת בשל שלוליות הענק שנוצרות בימי החורף.

לדברי שי חיות, יו"ר מגדלי  Upper West, שמאכלסים כעשירית מתושבי השכונה (130 משפחות), המצב משפיע על אורח החיים באופן שוטף. "השכונה הוקמה לפני ארבע שנים וכנראה לא חשבו כיצד לדאוג לרווחת לתושבים, למרות שאנחנו משלמים כ-1,500 שקל ארנונה. קיימת מצוקת חניה אדירה. אנשים שבאים להתארח לא מוצאים חניה, דיירים שרוצים להחנות נאלצים להתרחק מרחק רב מביתם, והדבר הזה לא מאפשר שום תמרון ונגישות במהלך היומיום. הבעיה קשה עוד יותר כאשר מדובר במשפחות עם ילדים ובימים הגשומים".

 

עוד מוסיף חיות: "אנשים כבר לא יודעים מה לעשות ומחנים על המדרכה ואז מקבלים קנסות. זה לא רק העניין הכספי – הם חוסמים את הגישה של הולכי הרגל באזור. כבר היו כמה תאונות בגלל זה, בהן רכבים פגעו בהולכי רגל. אנחנו פשוט חסרי אונים".

כבר בחודש ספטמבר פנו תושבים לסגן ראש העירייה, רז קינסטליך, והתלוננו על מצוקת החניה. קינסטליך הודיע כי הגיש בקשה לוועדת תחבורה ותנועה בעירייה לאיתור שטח שיוכשר כחניון לרווחת תושבי השכונה, והנושא צפוי לעלות לדיון בימים אלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר