רחוב יצחק שדה בזמן הניקיונות
רחוב יצחק שדה בזמן הניקיונות

מתברר שאפשר: תושבי רחוב יצחק שדה התלוננו – סגן ראש העיר טיפל

תושבי רחוב יצחק שדה התלוננו על לכלוך וזוהמה, רז קינסטליך מיהר לטפל. התושבים אמנם מעודדים, אבל יש מי שטוען: "רק מי שמרעיש מקבל יחס"

פורסם בתאריך: 22.11.17 17:42

בשבועות האחרונים מתלוננים תושבי רחוב יצחק שדה המתגוררים בסמוך לבית הספר ידלין על זוהמה יומיומית שכוללת פחים שלא מרוקנים בזמן, לכלוך ברחבי הרחוב וצואת כלבים. את האצבע המאשימה הם הפנו אל העירייה. "זה דבר שנמשך תקופה ארוכה שלא דואגים לנקיון כאן, אני רואה את ההבדלים בין הרחוב שלנו לרחוב רוטשילד. כמעט ולא מנקים באיזור הזה, וגם אם מנקים זה משהו מאוד מינימלי. אין שום סיבה שזה יהיה ככה כמו חירייה", טען תושב הרחוב.

הרחוב לפני הניקוי

מצוקת התושבים הגיעו אל סגן ראש העירייה, רז קינסטליך, אשר שלח תוך שעות מעטות צוות ניקיון שניקה כליל את האזור. תגובתו המהירה של סגן ראש העיר ללא ספק מעודדת ובהחלט מראה לתושבים שיש מי שמטפל בבעיותיהם, ואלם מנגד ישנם שמרגישים כי הלקח הוא דווקא ש"רק מי שמרעיש מקבל יחס", והוסיפו כי הם ספקנים לגבי המשך השמירה על הנקיון באזור.

 

מצידו של קינסטליך נמסר: "מנהל איכות הסביבה פועל הכל ימות השנה ועושה לילות כימים למען עיר נקייה ואיכות חיים עבור תושבי ראשון לציון, עדיין תמיד קיים מקום להשתפר עוד ועוד ולספק ניקיון מירבי. טענות התושבים לפיהן הניקיון מגיע לאחר פניות התושבים אינן מדויקות. בתחום הניקיון אין 100 אחוזים, זאת עבודה סזיפית ותמידית וחשוב להדגיש שלמתרס שני צדדים וגם לתושבים יש אחריות בנושא ועליהם לנהוג על פי הכללים. אנו עושים ונמשיך לעשות למען עיר נקייה יותר. בנוגע למקרה הספציפי ברחוב יצחק שדה, אכן פנו אלי בנושא וביקשתי להאיץ את הטיפול בפניה אך התמונות שצולמו צולמו טרם הגעת משאית הפינוי לרחוב שהתעתדה להיכנס ולנקותו בהתאם למסלול הניקיון המוגדר לה, בנוסף משאית הגזם שהגיעה לרחוב לא הצליחה לפנות את הגזם מאחר ורכבים שהחנו שלא כחוק חסמו את המעבר ועל כן הגזם פונה באופן ידני. אני כמחזיק התיק עומד לרשות התושבים בכל פניה ושמח לסייע בכל פניה אך, המקרה הספציפי איננו מעיד על הכלל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר