שדרות העצמאות
שדרות העצמאות

כיתה נמחקת בתאונות דרכים כל שנה – האם כל האמצעים ננקטים?

שדרות העצמאות בראשון לציון: נהגים שלא נזהרים, בני נוער שמתפרעים על הכביש וילדים חשופים לפגיעה

פורסם בתאריך: 22.11.17 11:03

הורים בשכונת נחלת יהודה טוענים שאזור המרכז השכונתי בשדרות העצמאות מהווה סכנה של ממש לילדים אשר מגיעים אליו בשעות אחר הצהריים. "יש כאן בני נוער שנוסעים כאילו הם במירוץ מכוניות. הם בכלל לא שמים לב לילדים. אני צריכה להיות כמו הזנב של הבן שלי בשביל לדעת שהכול בסדר איתו. מבחינתי זה נס שאף אחד עוד לא נפגע", טוענת אומרת אמא מודאגת. לדברי ההורים מרבית הנהגים חולפים על פני מעברי חצייה מבלי לתת זכות קדימה להולכי הרגל ובכך מסכנים אותם.

לאורך שדרת העצמאות קיים מרכז אליו מגיעים מדי יום הורים, ילדים ותושבים ותיקים. כמו כן במקום נמצאים בית הספר השש שנתי ה'מעיין' ובהמשך לכיוון רחוב צאלח והמרכז המסחרי שבצדדיו שני אשכולות גנים גדולים. השבוע לאחר פניות רבות מצד ההורים, החלה בניית באמפרים ביוזמתו של המשנה לראש העירייה, דורון אוזן שבדק את הנושא וראה כי יש צורך לקדמו במהרה. בנוסף בשיתוף פעולה עם מחזיק תיק תחבורה ותנועה, ישראל מוטעי ישופרו תקינותם של התמרורים ומעברי החצייה בשכונה, וייבנה מפרץ ברחוב האגס להורדת תלמידים.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, טוען שיש להוביל מהלך זה בכל אזור בקרבת בית ספר, פארקים, מתנס"ים, כאשר הנתונים מראים כי מתחילת השנה נהרגו 26 ילדים (0-14) בתאונות דרכים. "בכל שנה נמחקת כיתה שלמה בתאונות דרכים. אסור לנו כחברה לקבל את הנתונים הקשים הללו באדישות", אומר קיטה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר