גן שבור: מי משחית את פארק נאות השקמה בראשון לציון?

נדנדות שבורות, הצללות קרועות וסוללות שהושלכו, הם רק חלק מהנזקים בפארק נאות השקמה. התושבים מתלוננים וממתינים לעירייה

פורסם בתאריך: 19.11.17 13:28

ביום שבת בבוקר הגיעה תושבת נאות שקמה לפארק עם שלושת ילדיה ונדהמה לגלות שאזור גדול מהמתחם הושחת. "עצוב מאד למצוא כזה ונדליזם נוראי. הברזנט שרוף ומתפרק, נדנדות שבורות, סוללות קטנות מפוזרות במתחם ומהוות סכנת נפשות לתינוקות שזוחלים ועלולים לבלוע אותן ולהגיע לבית חולים אם לא גרוע יותר", מספרת התושבת, "הגעתי עם תאומים בני שנה שעדיין זוחלים ועם בן שלוש וחצי שעזר לי לאסוף את הסוללות כדי שחס וחלילה לא יגיע לפה של התאומים. נשארנו שם ממש קצת לא רציתי לאכזב את בני שרצה להיות עוד קצת בגינה", היא אומרת ומוסיפה כי לאחר פנתה למוקד העירוני, ונמסר לה כי הנושא יטופל.

מדברי תושבי הסביבה עולה כי זהו אינו מקרה ההרס הראשון בגן. רק לפני שבועות ספורים נשברו ידיות אחת הנדנדות, ולאחר סופי השבוע, המקום מלא בבדלי סיגריות המפוזרים באזורים רבים ברחבי הפארק. התושבים משערים כי האחראים לאלה הם בני נוער שמבלים במקום בסופי השבוע וכנראה שחלק מהבילוי שלהם כולל הרס וונדליזם. נכון לרגע זה זו עדיין רק השערה, והתושבים מבקשים שניידות הסיור העירוניות יפקדו את המקום בכדי למנוע את הנזקים ולמצות את הדין עם הגורמים להם.

מעיריית ראשון לציון טרם נמסרה תגובה בדבר הטיפול שייעשה, תדירות הסיורים שמתקיימים כיום באזור ומספר המצלמות שמוצבות במקום – אם בכלל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר