דמי חניה: צואה, שברי זכוכיות, צחנה ופריצות בחניון מרכז ראשונים

תושבים רבים לא מבינים מדוע חניון שמשרת כל כך הרבה אנשים לא זוכה לתחזוקה ראויה ולשומר

פורסם בתאריך: 19.11.17 12:45

תושבים בשכונת נווה ים בראשון לציון מתלוננים כי כבר תקופה ארוכה הדרך מהחניון החיצוני של מרכז ראשונים לקומה השנייה מלאה בלכלוך, אשפה שברי זכוכיות, צואה וריח צחנה. לטענת התושבים אין שומר בחניון החיצוני של החניה מול הקניון והרכבים מועדים לפריצות ופגיעות.

התושבים מתלוננים על כך ש"החניה נמצאת מול קניון אחוזת ראשונים בשכונת נווה ים. היא משמשת את הבאים לאחוזה ולבית הספר איתמר, כדי להחנות בקומה השנייה עוברים דרך החניון התחתון ובירידה ממנו נאלצים לעבור דרך חדר המדרגות שהוא מקום לא נעים, מלוכלך, מלא בשתן ובצואת אדם".

עוד אומרים התושבים כי "מדובר באחד החניונים הפעילים באזור המשמש מבקרים רבים אשר מגיעים לקניון שממול, לבתי המגורים של הקשישים ולתנועת הצופים. הקומה התחתונה עמוסה מאוד אבל אין בה שום שומר שישמור על הרכבים. יש שומר בכניסה לקניון אבל לא בחנייה וקיימת בעיה גדולה של פריצות לרכבים".

התושבים במקום דורשים מהאחראים על החניון במרכז ראשונים לנקות את שביל המדרגות מהחניון החיצוני לקומה השנייה של הקניון ולהוסיף שומר שישמור גם בחניון החיצוני של המקום מעבר לשומר בקניון באופן שימנע פריצות נוספות לרכבים בעתיד.

ממרכז ראשונים טרם נמסרה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר