צפו: השוכרים בבניין המשרדים בראשון לציון נגד ההומלסים

בעלי משרדים בהרצל 65 מתלוננים: הומלסים השתלטו על הבניין, עובדים ושוכרים מבקשים לעזוב. העירייה: "גורמי הרווחה פועלים כדי להציע פתרונות מתאימים"

פורסם בתאריך: 15.11.17 16:26

בעלי המשרדים ברחוב הרצל 65 בראשון לציון, יוצאים נגד דרי הרחוב. לטענת העובדים במשרדים ההומלסים מגיעים, ישנים על מדרגות הבניין, עושים את צרכיהם, ומשאירים אשפה בכל מקום. בעלי המשרדים פונים לעירייה, לרווחה ולמשטרה – אלא שלא נמצא פיתרון לדרי הרחוב ולשוכרים שלא מעט מהם מבקשים לסיים את חוזיהם ולצאת מהמשרדים.

בעלי המשרדים והשוכרים מבקשים להדגיש כי אין להם דבר נגד דרי הרחוב, אולם הם מבקשים פיתרונות, שכן כמעט מדי בוקר הם מגלים שנעשו מחוץ למשרדים צרכים, זוהמה ואשפה. "זה נמשך כבר שנים. המצב הזה. פעם היה הומלס אחד שהיה מגיע לכאן קבוע והייתי מצלצלת לרווחה, לעיירה ולמשטרה. אף פעם לא עזרו לנו כמו שצריך. כבר לא ידענו מה לעשות. אחר כך הגיע אחד חדש. זה מטורף. מבוקר עד ערב הוא נמצא בכאן ובלילה מגיעים נוספים. הכול כאן מלא בזוהמה, בצרכים ואשפה", מספרת בעלת משרדים בבניין, ומוסיפה: "מישהי ששוכרת ממני את אחד המשרדים רוצה לעזוב את השכירות. גם כשמגיע שוטר זה לא ממש עוזר. מזמינים אמבולנס להומלס וכבר אחרי כמה שעות הוא חוזר לכאן שוב".

 

לדברי בעלי המשרדים, סביבת העבודה עד הכניסה למשרד מלאה באשפה, ולמרות שיש במקום חברה אחזקה שאחראית על הניקיון, במצב הקיים הנקיונות הם חסרי טעם ואי אפשר להשתלט על הבלאגן. "אני כבר הרמתי ידיים. אני אומר לך את האמת. באים אליי כל היום בטענות בגלל ההומלסים על הנושא של הניקיון. הכניסה לבניין פתוחה, אין כאן אבטחה או משהו כזה", כך מספר קובי מחברת האחזקה.

מעיריית ראשון לציון נמסר: "סוגית דרי הרחוב היא מורכבת. מצד אחד, ברור כי נוכחותם גורמת לאי נוחות מצד התושבים, מצד שני, אין כל כלי בחוק שמאפשר לפנותם מהמרחב הציבורי כל עוד לא נעברה עבירה כלשהיא. הבעיה בהרצל 65 אכן מוכרת לנו ומטופלת במספר דרכים: בכל פנייה שנעשתה למוקד, נשלחה למקום משטרה אשר טיפלה בנושא. במקביל, גורמי הרווחה פועלים כדי להציע לדרי הרחוב פתרונות מתאימים. ראש העיר עתיד להיפגש עם התושבים בקרוב".

כך נראה בניין המשרדים:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר