צפו: אזור התעשייה טובע בלכלוך ואשפה – בעלי העסקים זועמים

האשפה באזור התעשייה במערב העיר עולה על גדותיה. בעלי עסקים מתלוננים: משלמים אלפי שקלים ארנונה, פונים לעירייה ודבר לא נעשה

פורסם בתאריך: 14.11.17 17:00

בעלי עסקים ומפעלים ברחוב ההגנה שבמערב ראשון לציון, לא מבינים על מה בדיוק הם משלמים עשרות אלפי שקלים ארנונה בשנה, לעיריית ראשון לציון. לאחר פינוי הזבל היומיומי כביכול, על ידי קבלן שעובד מול העירייה, נשאר מתחם העסקים מלא בזוהמה, ולא ברור להם איך עשרות בתי עסק יכולים להשתמש במכולת אשפה אחת.

"מדי חודש אנחנו מדברים עם המוקד העירוני. והם לא עושים שום דבר בנושא. כל פעם שאני מבקש לדבר עם מנהל האזור שאחראי על הפינוי מספרים לי סיפור אחר. שקלתי להביא משאית זבל ולרוקן על רחבת העירייה, ואם אקבל על זה דו"ח אשלם עליו. אבל שידאגו גם לניקיון של המקום שלנו", אומר אחד מבעלי העסקים.

לדבריו כבר 15 שנים שיש לו עסק באזור אך בשנה האחרונה המצב עבר את הגבול מבחינתו: "מדי יום מפנים כאן את המכולה וישר לאחר שמפנים זה כבר מתמלא מחדש וכל האיזור נשאר מלוכלך. הגעתי למצב שכל הפחים בעסק שלי מלאים ואין לי לאן לפנות. אני עם זבל על הרצפה בעסק. ועוד אני צריך להוציא עובד שלי שינקה את הזבל באיזור שמשאירים הקבלנים של העירייה".

 

בעלי העסקים פועלים יחד לפינוי הזבל, כשאחד מבעלי העסקים אפילו רותם את המלגזה שלו בכדי לסייע לשאר. הם חשים כי קריאותיהם לשינוי המצב והמאמצים נעשים לשווא. "אפילו שיפוציניקים שעוברים כאן באזור זורקים את הזבל במכולה שלנו והולכים. אנחנו חושבים כבר להביא עוד מכולה בעצמנו שיהיה עוד מקום לזרוק את הזבל. אני לא מבין איך בכלל חושבים לפתוח כאן באיזור מתחם מדיה. הכול כהן זוהמה", אומר אחד מבעלי העסקים.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "מכולות האשפה באזור התעשייה מפונות מידי בוקר. בעקבות ביקורת שערכנו במקום, הוחלט לתגבר את פינוי האשפה, כך שמעתה הפינוי יעשה פעמיים ביום. נמשיך ונבחן את השטח בעקביות, תוך השקעת כל המשאבים הדרושים, עד לפתרון המצב".

צפו: כך נראה אזור התעשיה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר