רחוב עולי הגרדום יום
רחוב עולי הגרדום יום

כאן בונים: אין חניה, אין מדרכה ולפעמים גם הרכבים ניזוקים

לבנים, חביות, וזוהמה הם רק חלק משגרת חייהם של תושבי רחוב עולי הגרדום

פורסם בתאריך: 9.11.17 09:42

לתושבים ברחוב עולי הגרדום שבקרבת רחוב הכנרת, נמאס. בעקבות השיפוצים ברחוב הם נאלצים להתמודד עם מחסור חמור בחניה, ועבודות בנייה שמשבשות את החיים במקום.

ניסים, תושב העיר שעבר רק באחרונה להתגורר ברחוב עולי הגרדום, מעיד כי הוא סובל ממצוקת החניה. הוא טוען שידע זאת עוד בטרם עבר לגור ברחוב, רק שמה שלא ידע ומקומם אותו הוא שמקומות חניה רבים תפוסים בגלל עבודות הבניין במקום. "כל התכנון של השיפוצים ברחוב הזה הוא לקוי. אלו שעובדים בו מסיימים את יום העבודה שלהם ומשאירים ברחוב את הפסולת", אומר ניסים.

תושבת נוספת, רחל היימן, מוסיפה שהיא כבר נואשת מלחפש חניה באזור. "זה מרגיש כמו התעללות מכוונת של הפועלים שחוסמים את החניות עם חביות שמציבים במקום, והם עוד צוחקים על התושבים בפניהם" מספרת היימן, ומציגה בעיה נוספת: "ברחוב עצמו קשה מאוד לעבור עם עגלת תינוק, זה פשוט מסכן חיים צריך לרדת על הכביש. מה שעבור הקשישים יכול להיות מסוכן אף יותר. ומפעם לפעם בשיפוצים שם משפצים את הלבנים במדרכות. לאחר מכן מוציאים אותן שוב. פותחים את הרחוב לתנועה וחוסמים שוב. כבר אי אפשר לדעת מה קורה עם התנועה".

רכבה של היימן כבר ניזוק על ידי משאיות שעובדות במקום שלוש פעמים: "היום דפקו לי את הרכב בפעם השלישית. בפעמים האחרות השאירו פרטים ובאחת מהן זו הייתה המשאית של העבודות שמתבצעות בגימנסיה. כל היום היא נכנסת ויוצאת שם. לפי עוצמת הפגיעה והחלקים שהתפזרו על הכביש סביר שגם הפעם זו משאית עשתה את הנזק".

היימן חושבת שאם התושבים לא ייקחו לידיהם את הזזת העניינים, ייקח עוד הרבה זמן עד שיטופלו אם בכלל, ובתחילת השנה  (2017) פתחה קבוצת וואטסאפ בה איגדה עד היום כ-70 תושבים מהאיזור בשביל לאחד כוחות. עד כה לדבריה בוטלו לא מעט דוחות חניה שניתנו בשנת 2016 לחברים בקבוצה ולעוד תושבים נוספים מרחוב עולי הגרדום ומהרחובות הסובבים אותו. ומצידה היא תמשיך לדרוש את שמגיע להם.

מעיריית ראשון לציון נמסר: "עיריית ראשון לציון פועלת רבות, תוך השקעת משאבים גדולים, כדי לשפר את התשתיות ברחוב עולי הגרדום, לרווחת התושבים. העבודות במקום צפויות להסתיים בשבועות הקרובים. אנו עושים כל מאמץ להימנע מהפרעה לשגרת היום ופועלים על פי כל כללי הבטיחות. במידה ותושב נתקל במפגע, הוא מוזמן לפנות בזמן אמת למוקד העירוני ואנו נטפל בהתאם. יש לציין כי לפסולת חומרי הבניין שהוצגה בתמונה אין כל קשר לפרויקט "שפת רחוב" שמובילה העירייה לשיפור פני הרחוב. מדובר בפסולת בניין מעבודות תמ"א 38 של הבניינים בסמוך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר