רחוב רוטשילד ראשון לציון
רחוב רוטשילד ראשון לציון

פתרון למצוקת החניה ברוטשילד – טוב לתושבים רע לסוחרים

תושבי רחוב רוטשילד והרחובות הסמוכים יוכלו להחנות אמנם, אבל מה זה יעשה לעסקים באזור?

פורסם בתאריך: 8.11.17 12:25

כשמדברים על חנייה עם תושבי ראשון לציון ישר עולה מפלס העצבים. התושבים מזמן נואשו מלמצוא פתרון עבור כל הצדדים במשוואה (תושבים, בליינים צעירים, תושבי חוץ). דיירי רחוב רוטשילד שנחשב לעורק המרכזי של העיר, והרחובות הסובבים אותו (אלו הסמוכים לפאבים) מעידים כי פשוט בלתי אפשרי למצוא חניה ליד ביתם. לפי דבריו של המשנה לראש העיר, שמשמש כיו"ר ועדת חנייה, דורון אוזן, בקרוב מאוד ישתנה המצב ותושבי הרחובות הקרובים לרוטשילד יוכלו למצוא חניה.

 

לדברי אוזן בימים אלו מקודמת בפועל, הצעתו שאושרה בועדת התחבורה והתנועה, בדבר קטעי הרחובות מהצד הצפוני של רוטשילד ועד לכצנלסון, מז'בוטינסקי ועד לרמז, כמו כן, לצד הדרומי מרחובות השקמה, התומר, הגפן, עולי הגרדום, וולפסון, השקד, הזית ויצחק שדה – יוצבו שלטים בזה אחר זה, אשר מורים על כך שרק דיירי הרחוב הם אלו אשר יוכלו להחנות במקום על פי תו דייר אזורי, וזאת בין השעות 19:00 עד ,8:00. "בימים אלו כבר התחלנו להציב את השלטים, וכל מי שלא דייר יקבל מעתה דו"ח. אני מבין את מצוקתם של הדיירים ולמעשה כבר בזמן הקרוב הם יראו את השינוי".

אוזן, מודע לכך שהפתרון עצמו אומנם יקל על הדיירים וייתן להם מענה, אך עם זאת מצוקת הבליינים ובעלי העסקים ברחוב רוטשילד תמשך ותגדל. הצעירים כרגע לא רואים זאת כבעיה דרסטית אך לסוחרים כבר ברור שהשינוי לא טוב להם. "כמות התושבים תמשיך לגדול, יהיו יותר רכבים על הכביש אבל אנחנו הסוחרים רק נמשיך לסבול. אני לא רעב ללחם אבל אנשים מתקשים למצוא חנייה בשביל לקנות את המוצרים אצלי", סיפר אחד הסוחרים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר