גינת מונדריאן שבה הילדים מרעישים בלילות קרדיט עירוני
גינת מונדריאן שבה הילדים מרעישים בלילות קרדיט עירוני

הסיוט של תושבי נווה ים: בני נוער שלא נותנים לישון

לתושבי אזור גן מונדריאן בקשות די סבירות מהעירייה: הם רוצים לישון בשקט וישמחו לטפל בעצמם באזור הנוי הציבורי בין בתיהם. עד כה העירייה מתעלמת

פורסם בתאריך: 8.11.17 11:01

תושבים בשכונת נווה ים מתלוננים כי מידי ערב משעה חצות ועד השעה שלוש לפנות בוקר פוקדים את גינת "גן מונדריאן" שבאזור רחוב ה' באייר נערים ונערות שמעשנים נרגילות, צועקים בקולי קולות, מרעישים ומדליקים מוזיקה בעוצמה חזקה מהמכוניות שלהם באופן שלא מאפשר לתושבים לישון. התושבים טוענים כי הדבר קורה בכל ימות השנה וכי מידי ערב הם צריכים לצלצל למוקד של העירייה בבקשה שיפנו אותם. התושבים טוענים שאם יוסרו הספסלים שעל המדרכה ברחוב ויועברו פנימה לתוך הגינה תמנע מהילדים לשבת בסמוך לבניינים ולהרעיש.

העשבייה המוזנחת באזור

 

בנוסף טוענים התושבים כי כל השכונה באזורם סובלת מחוסר טיפוח של אזורי הנוי הציבוריים שבין הבתים באזור ואומרים כי הם מוכנים לקחת את הטיפוח של האזור הזה בין הווילות שלהם על חשבונם אך העירייה לא נענית לבקשותיהם. "יש לנו אי קטן עם צמחייה בין הבתים הפרטיים וכבר כמה פעמים אמרתי לעירייה שיש לנו עשבייה במקום גינה ושאנחנו מוכנים לשתול בכספנו עצי זית וגם לשים דשא סיננטטי ועם זאת עד היום לא קיבלנו כל תשובה מהעוסקים בנושא הגינון בעירייה".

מעיריית ראשון לציון לא נמסרה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר