פקקים ברחבי ראשון לציון לא האזור המתואר בכתבה

פקקים ועצבים: קודם משאיות הזבל – אחר כך התושבים

הבוקר של תושבי ראשון לציון מלא בפקקים, צעקות וחסימות כבישים על ידי משאיות הזבל

פורסם בתאריך: 5.11.17 17:12

הפקקים העירוניים בבקרים אינם דבר חדש בנוף של ראשון לציון, אבל לא כל הפקקים מחוייבי המציאות. כפי שנראה נכון לעכשיו, משאיות הזבל העירוניות ימשיכו להוות 'עצם בגרון' בעבור התושבים שבסך הכול מנסים לצאת כמה שיותר מוקדם מביתם בכדי להוריד את הילדים בבית הספר, בדרך ליום עבודה.

תושב העיר, איתן בצלאלי מתאר שגרה שבה נסיעה בבוקר מביתו שבמזרח ראשון לציון למרכז העיר, לוקחת פי חמש מהזמן שאמורה לקחת, בה דרך של כשלושה קילומטרים אורכת כ-40 דקות. "אנחנו יוצאים מהבית הרבה לפני הזמן אך באופן קבוע משאית הזבל חוסמת את הרחוב (השומר) בשעות הבוקר לקראת שבע וחצי. זה לא גורם רק לאיחורים של הילדים לבית הספר כמה פעמים בשבוע, זה מלווה גם בצפירות הנהגים וצעקות בכל מקום. לפעמים אנשים חוסמים את משאית הזבל בגלל כל העצבים שם".

 

לבצלאלי אין סבלנות להתעסק בנושא מול העירייה, וחושב שבשל העובדה כי משנה לשנה כמות התושבים בעיר גדלה, ועומסי התנועה רק ממשיכים – כל מה שנדרש מהעיריה זה בסך הכל להורות על עצירת עבודה מצד עובדי פינוי הזבל בין השעות 07:30-08:00 כדי שאנשים יוכלו להתחיל את יומם ללא כל העומס בכבישי מזרח העיר ובכלל.

מעיריית ראשון לציון נמסר: "הטענות אינן נופלות על אוזניים ערלות, אנו קשובים בוחנים כיצד ניתן להקל. חשוב לציין כי כבר עתה ניתנה הנחייה לנהגים שלא לבצע עבודות פינוי בקרבת בתי הספר והגנים בין השעות 7:30 ל-8:30".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר